e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

Η γραμμή 4 του Μετρό,αρχικά θα δημοπρατούνταν την άνοιξη, ύστερα το καλοκαίρι και στη συνέχεια ωσότου εξέπνεε η περασμένη χρονιά. Ωστόσο, η γραμμή 4 του Μετρό δεν έχει ακόμα δημοπρατηθεί ενώ θα πρόκειται περί… θαύματος εάν η διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος ολοκληρωθεί κατά τη φετινή χρονιά.

Η μακέτα της νέας γραμμής περιλαμβάνει 14 σταθμούς από το άλσος Βεΐκου μέχρι το Γουδί (άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ηστ, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδί), ενώ φαίνεται να υπάρχει καταρχήν συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για τη χρηματοδότηση του έργου.

Ταυτόχρονα, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, ποσό της τάξης των 400 εκατ. ευρώ θα προέλθει από το (νέο) ΕΣΠΑ 2014-2020, με το έργο να είναι συνολικού προϋπολογισμού της τάξης των 1,5 δισ. ευρώ.

Σε κάθε περίπτωση παραμένει αμφίβολο ακόμα και αν η κατασκευή του μεγάλου αυτού έργου ξεκινήσει το 2018, ενώ στα χαρτιά επί μακρόν αναμένεται να παραμείνουν τα τμήματα άλσος Βεΐκου-Περισσός και Ευαγγελισμός-Παγκράτι-Ηλιούπολη.

Ωστόσο, ούτε κατά τη φετινή χρονιά ο στόχος αυτός είναι δυνατόν να επιτευχθεί, καθώς καταγράφεται μια άνευ προηγουμένου καθυστέρηση από το Δημόσιο ως προς την υλοποίηση των απαιτούμενων γραφειοκρατικών διαβημάτων, μεταξύ των οποίων είναι η διενέργεια διεθνούς διαγωνισμού για τη χορήγηση άδειας καζίνο. Ακόμα και σήμερα, όπως αναφέρουν στην αγορά, εάν ξεκινούσε ο συγκεκριμένος διαγωνισμός, δύσκολα θα μπορούσε να ολοκληρωθεί μέχρι την εκπνοή της φετινής χρονιάς.

Πηγή:Capital.gr