e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

Ολοκληρώθηκε χθες  η διαδικασία υποβολής των τεχνικών και οικονομικών προσφορών για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό, Άλσος Βεϊκου-ΓουδήΗ  και παρά την ανακοίνωση της διοίκησης της Αττικό Μετρό ΑΕ,που εξέφραζε  την ικανοποίησή της για την απρόσκοπτη εξέλιξη της διαδικασίας ,φαίνεται ότι δεν πήγαν όλα τόσο καλά.

Γιατί τελικά ,ναι μεν και τα τρία σχήματα που είχαν προεπιλεγεί στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού έδωσαν το «παρών» στην κατάθεση των τεχνικών και οικονομικών προσφορών, όπως φαίνεται δεν περιείχαν όλοι οι φάκελοι προσφορά.

Δύο είναι τελικά οι προσφορές για τη Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, η Κοινοπραξία TEΡΝΑ-VINCI-SIEMENS δεν κατέβασε προσφορά. 

 Σύμφωνα με πληροφορίες, η κοινοπραξία εκτίμησε πως έπρεπε να υπάρξει περισσότερος χρόνος, σε αναμονή της δημοσίευσης του σκεπτικού της απόφασης του ΣτΕ για το έργο της Αμβρακίας Οδού. Αναμονή που είχε οδηγήσει μάλιστα σε αναβολή και τον διαγωνισμό για τη Γραμμή 4, καθώς αναμένεται να μην αφήσει ανεπηρέαστο και αυτόν τον διαγωνισμό.

 Το ζήτημα τώρα είναι εάν μετά από αυτή την εξέλιξη μπορεί να προχωρήσει ένας τόσο μεγάλος διαγωνισμός, προϋπολογισμού δημοπράτησης για το πρώτο τμήμα 1,51 δισ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Δεδομένου ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο υποδομής, όχι μόνο για τη χώρα, αλλά και για την ΕΕ, η σημερινή απώλεια αφήνει ερωτηματικά. Ειδικά από τη στιγμή που νωρίτερα η σχετική ανακοίνωση της Αττικό Μετρό Α.Ε., ήταν θριαμβευτική.

 Τα σχήματα που παραμένουν στην κούρσα είναι τελικά οι ΑΚΤΩΡ-ANSALDOBREDA-HITACHI και J&P ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM

Πηγή:IN.GR

ΥΓ.Όπως φαίνεται και προκύπτει από τις διαδικασίες , πολύ δύσκολα(μάλλον σαν ευχή ακούγεται) θα δούμε να φτάνει το Μετρό στο Γαλάτσι πριν το 2030.

Υποψήφιοι Δημοτικοί Σύμβουλοι