e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

Ανοίγει επιτέλους  ο δρόμος για την κατασκευή της γραμμής 4 του μετρό, Γαλάτσι -Γουδή, καθώς  το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε προσφυγές εταιριών, λόγω των οποίων θα καθυστερούσε ο διαγωνισμός για  την επιλογή αναδόχου. 

Μετά τη σημερινή εξέλιξη ο διαγωνισμός θα προχωρήσει κανονικά. Αρχικά θα εξετασθούν οι τεχνικές προσφορές των δύο κοινοπραξιών που έχουν προκριθεί και στη συνέχεια οι οικονομικές τους προσφορές και να αναδειχθεί ο ανάδοχος.

Το έργο διεκδικούν οι κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και Άβαξ-Ghella-Alstom.

Το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς.

Η γραμμή θα ξεκινά από το Γαλάτσι, θα περνάει από την Κυψέλη, τα δικαστήρια, τα Εξάρχεια, τον Ευαγγελισμό, την Πανεπιστημιούπολη, τα Ιλίσια και θα καταλήγει στου Γουδή.

Η απόφαση του ΣτΕ αναμένεται να καθαρογραφεί το αμέσως επόμενο διάστημα.

Αξίζει να σημειωθεί πως για το συγκεκριμένο ζήτημα,πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου με την διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.

 

Το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς (Βεΐκου-Τράλλεων , Βεΐκου-Γαλατσίου, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή). Ο συνολικός του προϋπολογισμός ξεπερνά τα 1,8 δισ. ευρώ.

 

Πηγή: skai.gr