e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

Σήμερα έγινε ένα ακόμα βήμα, για το ξεκίνημα των έργων που θα φέρουν το Μετρό στο Γαλάτσι. Όπως είχε προγραμματισθεί, την Δευτέρα το μεσημέρι ,άνοιξαν οι οικονομικές προσφορές για την Γραμμή 4 του Μετρό  και νικητής  αναδείχθηκε η κοινοπραξία ΑΒΑΞ ΑΕ-GHELLA–ALSTOM.

Εκεί ανοίχθηκαν οι προσφορές στην οποία μειοδότησε η  κοινοπραξία  "ΑΒΑΞ ΑΕ-GHELLA–ALSTOM) έδωσε   έκπτωση περίπου 12% και  μειοδότησε  με ποσό 1,158 δισ.ευρώ.

Η ηττημένη  κοινοπραξία "ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ–ANSALDO– HITACHI" έδωσε ποσό 1,180 δισ.ευρώ (ποσοστό περίπου 10,6%)

Sτη συνέχεια η επιτροπή θα πρέπει να συντάξει το πρακτικό του διαγωνισμού και να κατακυρωθεί από το Δ.Σ. της Αττικό Μετρό, δίνοντας οντότητα στην αναδοχή του έργου. Θα υπάρξει σύμφωνα με τον νόμο, μία δεκαήμερη περίοδος στην οποία μπορούν να κατατεθούν ενστάσεις(Όλοι ελπίζουν ,ότι δεν θα δοθεί συνέχεια στις ενστάσεις). Περνώντας αυτό το διάστημα, θα ανακηρυχθεί ο προσωρινός ανάδοχος στον οποίο θα ζητηθούν τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά για την ανάληψη πλέον του έργου, μεταξύ των οποίων και η εγγυητική επιστολή καλής συμμετοχής.

Η σύμβαση κατασκευής θα φύγει για το Ελεγκτικό Συνέδριο και προτελευταίο βήμα είναι η αποστολή της στη Βουλή όπου θα γίνει και η πανηγυρική της παρουσίασηΗ μεγάλη ημέρα, θα είναι η ημέρα υπογραφής του έργου, μεταξύ της Αττικό Μετρό και του ανάδοχου σχήματος.

Η γραμμή 4 θα κατασκευαστεί με πιο μοντέρνα χαρακτηριστικά, θα υπάρχει μία σήραγγα διπλής κατεύθυνσης, όλοι οι σταθμοί θα είναι πλάγιοι, όμως θα διαθέτουν συρμούς υπεραυτόματους που θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό ενώ θα υπάρχουν θύρες ασφαλείας στις αποβάθρες οι οποίες θα ανοίγουν μόνο όταν ο συρμός θα έχει φτάσει και θα έχει ακινητοποιηθεί.

Το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς (Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή).



Αν και διαθέτει συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης τα  οκτώ χρόνια εκτιμάται ότι θα απαιτηθούν περισσότερα από 10 χρόνια για την αποπεράτωση της πρώτης φάσης του έργου, οπότε καλώς εχόντων των πραγμάτων ,ο πρώτος συρμός θα φτάσει Γαλάτσι ,όχι νωρίτερα,από το 2032.

Διαβάστε περισσότερα  στο ypodomes.com

Πλροφορίες και από το Capital.gr