Σύμφωνα με δηλώσεις, από το Γαλάτσι , του προέδρου της Αττικό Μετρό ΑΕ ΝίκουΤαχιάου σε εκπομπή της ΕΡΤ, τον Mάϊο οι πολίτες του Γαλατσίου θα δουν να εγκαθίσταται εργοτάξιο στην διασταύρωση των οδών Πρωτοπαδάκη και Βεϊκου ,όπου θα γίνει ο ένας εκ των δύο σταθμών του Μετρό.Ο δεύτερος θα είναι στην διασταύρωση Τραλλέων και Βέϊκου ,ενώ ένας τρίτος θα βρίσκεται στα σύνορα Γαλατσίου Κυψέλης(Ελικώνος)
Συγκεκριμένα ο κ Ταχιάος με δηλώσεις του στην ΕΡΤ, διαλύοντας τη σύγχυση, που προκάλεσαν οι πρόσφατες ανακοινώσεις της αναδόχου κοινοπραξίας, ότι τα έργα θα ξεκινήσουν από το 2022 , εξήγησε ότι ξεκινούν από τον επόμενο μήνα οι πρόδρομες εργασίες, που αφορούν σε εργολαβία 35 εκατ. ευρώ και μέχρι το καλοκαίρι υπογράφεται η κύρια σύμβαση κατασκευής του έργου ύψους 1,185 δις. ευρώ με ορίζοντα ολοκλήρωσης του έργου σε 8 χρόνια, δηλαδή θα παραδοθεί στη χρήση του κοινού το καλοκαίρι του 2029.
Ειδικότερα για τις πρόδρομες εργασίες, που περιλαμβάνουν μετακινήσεις δικτύων και αρχαιολογικών ανασκαφών και τεχνικές προετοιμασίες για την κατασκευή των μελλοντικών σταθμών του μετρό, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό είπε ότι οι πολίτες θα δούν να εγκαθίστανται άμεσα εργοτάξια στο Γαλάτσι, (στη διαστάυρωση των οδών Πρωτοπαπαδάκη και Βεϊκου) και σε άλλα σημεία, όπως στην Ακαδημίας, το Κολωνάκι τα Εξάρχεια στο πάρκο Ριζάρη, όπου θα γίνει ένας δεύτερος σταθμός Μετρό του Ευαγγελισμού και σταδιακά σε όλα τα σημεία που θα γίνουν οι 15 σταθμοί της γραμμής 4 του Μετρό, εξηγώντας ότι οι νέοι σταθμοί θα είναι μικρότεροι, μήκους 80 μέτρων καθώς επίσης ότι στη νέα γραμμή θα κυκλοφορούν 20 σύγχρονοι γαλλικής κατασκευής συρμοί, χωρίς οδηγό.
Όπως είπε,στις 29 Μαρτίου αναμένουν να ολοκληρώθεί η υπογραφή μιας άλλης σύμβασης, αυτής των προδρόμων εργασιών που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του έργου.
Έτσι στα πρώτα εργοτάξια, την ανάπτυξη των οποίων θα δουν οι Αθηναίοι, θα ξεκινήσουν οι δοκιμαστικές τομές, οι σωστικές ανασκαφές και οι μετατοπίσεις των δικτύων, ώστε όλοι οι χώροι στους οποίους θα δημιουργηθούν φρέατα και σταθμοί του μετρό, να αποδοθούν «ελεύθεροι βαρών» στον κυρίως κατασκευαστή, στον προγραμματισμένο χρόνο. Πολύ πριν το καλοκαίρι λοιπόν και όχι το 2022, όπως κακώς μεταφέρθηκε, η έναρξη των έργων της Γραμμής 4».
ΠΗΓΗ: ΕCOPRESS