e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

Η Δημοτική Παράταξη  “Γαλάτσι. Ζούμε εδώ!”, με ανακοίνωσή της και με αφορμή μια ακόμα παράταση που δόθηκε στον εργολάβο για την Αναβάθμιση της Λεωφόρου Βεϊκου,χαρακτηρίζει την πόλη όμηρο των....εργολάβων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Ολημερίς το χτίζανε... 

Στο Δημοτικό Συμβούλιο Γαλατσίου της 13ης  Οκτωβρίου ο Δήμαρχος Γαλατσίου έφερε προς ψήφιση για 3η συνεχόμενη φορά παράταση του έργου Ανάπλασης της Λ. Βεϊκου. Ένα έργο το οποίο, όπως ανέφερε ο κ. Ζώμπος επικεφαλής της παράταξης “Γαλάτσι. Ζούμε εδώ!”, έπρεπε να έχει παραδοθεί στους δημότες από τον Ιανουάριο του 2020. 

Σήμερα 10 μήνες μετά έχει φτάσει στη μέση του. Και συνέχισε θέτοντας τα ερωτήματα «Γιατί η Βεΐκου εδώ και τόσους μήνες είναι ένα ατελείωτο εργοτάξιο; Γιατί δεν αλλάζουμε τον συγκεκριμένο εργολάβο; Γιατί στις προηγούμενες παρατάσεις που μόνο εσείς ψηφίσατε, δεν υπήρξαν ποινικες ρήτρες;»

Να σημειωθεί ότι η απάντηση του Δημάρχου, χωρίς να καταγραφεί στα πρακτικά, ήταν πως «μεσολάβησε» ώστε ο εργολάβος να πληρωθεί από άλλους Δήμους, μήπως και τελικά αποπερατώσει το έργο στο Γαλάτσι. Στο τελος της τοποθέτησης του κατέληξε στο συμπέρασμα πως η νομοθεσία λειτουργεί υπέρ των εργολάβων και τελικά είμαστε όμηροι αυτών.

"Πραγματικοί όμηροι είναι οι κάτοικοι της πόλης και οι Δημοτικοί σύμβουλοι της Διοίκησης που ψήφισαν ακομα μια παράταση" επεσήμανε ο κ. Ζώμπος.

22 μήνες μετά την έναρξη του έργου, ποιος πραγματικά πιστεύει πως με μία ακόμα παράταση 2 μηνών μπορεί να ολοκληρωθεί το "γεφύρι της Άρτας "της Λεωφόρου Βεΐκου.

 

Για την παράταξη “Γαλάτσι. Ζούμε εδώ!”

 

Κώστας Ζώμπος

Ασπασία Παναγιωτακοπούλου 

Σοφία Λεπίδα-Ντάγλα 

Γεωργία Κιτσίνη 

Χριστίνα Μπούρα 

Πέτρος Μαγκανάρης

 

Σήμερα έγινε ένα ακόμα βήμα, για το ξεκίνημα των έργων που θα φέρουν το Μετρό στο Γαλάτσι. Όπως είχε προγραμματισθεί, την Δευτέρα το μεσημέρι ,άνοιξαν οι οικονομικές προσφορές για την Γραμμή 4 του Μετρό  και νικητής  αναδείχθηκε η κοινοπραξία ΑΒΑΞ ΑΕ-GHELLA–ALSTOM.

Εκεί ανοίχθηκαν οι προσφορές στην οποία μειοδότησε η  κοινοπραξία  "ΑΒΑΞ ΑΕ-GHELLA–ALSTOM) έδωσε   έκπτωση περίπου 12% και  μειοδότησε  με ποσό 1,158 δισ.ευρώ.

Η ηττημένη  κοινοπραξία "ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ–ANSALDO– HITACHI" έδωσε ποσό 1,180 δισ.ευρώ (ποσοστό περίπου 10,6%)

Sτη συνέχεια η επιτροπή θα πρέπει να συντάξει το πρακτικό του διαγωνισμού και να κατακυρωθεί από το Δ.Σ. της Αττικό Μετρό, δίνοντας οντότητα στην αναδοχή του έργου. Θα υπάρξει σύμφωνα με τον νόμο, μία δεκαήμερη περίοδος στην οποία μπορούν να κατατεθούν ενστάσεις(Όλοι ελπίζουν ,ότι δεν θα δοθεί συνέχεια στις ενστάσεις). Περνώντας αυτό το διάστημα, θα ανακηρυχθεί ο προσωρινός ανάδοχος στον οποίο θα ζητηθούν τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά για την ανάληψη πλέον του έργου, μεταξύ των οποίων και η εγγυητική επιστολή καλής συμμετοχής.

Η σύμβαση κατασκευής θα φύγει για το Ελεγκτικό Συνέδριο και προτελευταίο βήμα είναι η αποστολή της στη Βουλή όπου θα γίνει και η πανηγυρική της παρουσίασηΗ μεγάλη ημέρα, θα είναι η ημέρα υπογραφής του έργου, μεταξύ της Αττικό Μετρό και του ανάδοχου σχήματος.

Η γραμμή 4 θα κατασκευαστεί με πιο μοντέρνα χαρακτηριστικά, θα υπάρχει μία σήραγγα διπλής κατεύθυνσης, όλοι οι σταθμοί θα είναι πλάγιοι, όμως θα διαθέτουν συρμούς υπεραυτόματους που θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό ενώ θα υπάρχουν θύρες ασφαλείας στις αποβάθρες οι οποίες θα ανοίγουν μόνο όταν ο συρμός θα έχει φτάσει και θα έχει ακινητοποιηθεί.

Το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς (Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή).



Αν και διαθέτει συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης τα  οκτώ χρόνια εκτιμάται ότι θα απαιτηθούν περισσότερα από 10 χρόνια για την αποπεράτωση της πρώτης φάσης του έργου, οπότε καλώς εχόντων των πραγμάτων ,ο πρώτος συρμός θα φτάσει Γαλάτσι ,όχι νωρίτερα,από το 2032.

Διαβάστε περισσότερα  στο ypodomes.com

Πλροφορίες και από το Capital.gr 

 

 

 

 

Πριν το 1960 , στο σημερινό Δημαρχείο , λειτουργούσε εργοστάσιο κατασκευής ραδιοφώνων.

Το 1960, το  Στρατιωτικό Κέντρο Ερευνών και Μελετών (ΣΚΕΜ)  μετονομάσθηκε σε Κέντρο Ερευνών Εθνικής Άμυνας (ΚΕΕΘΑ) και στεγάσθηκε στο  κτήριο του σημερινού Δημαρχείου  στο Γαλάτσι. 

Το 1985 το κτίριο μένει άδειο ,αφού το ΚΕΕΘΑ μεταστεγάσθηκε σε νέες εγκαταστάσεις στην περιοχή Αμυγδαλέζα του Δήμου Αχαρνών και δίνεται από τον τότε Υπουργό Άμυνας Γιάννη Χαραλαμπόπουλο προς χρήση στον Δήμο Γαλατσίου(επί Δημαρχίας Βασίλη Παπαδιονυσίου).

Έτσι το 1991 ,το Δημαρχείο που έως τότε στεγαζόταν στο κτίριο στη Λεωφόρου Γαλατσίου 94 ,μεταφέρεται στο παλιό  κτίριο του ΚΕΕΘΑ  ,Αρχιμήδους 2 & Ιπποκράτους.

Επί Δημαρχίας Τούντα(2002 -2006),το κτίριο του Δημαρχείου ,περιήλθε στην κυριότητα του Δήμου Γαλατσίου.

 

ΔΕΙΤΕ ΠΑΛΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ