<<...Στον Δήμο Γαλατσίου, οι κοινόχρηστοι χώροι πρασίνου σε επίπεδο γειτονιάς είναι ελάχιστοι με αποτέλεσμα οι κάτοικοι και ιδιαίτερα τα παιδιά να μην μπορούν να εκτονώσουν την οργανική τους ανάγκη για σωματική δραστηριότητα σε μικρή απόσταση από το σπίτι τους. Είναι τεράστια η σημασία της σωματικής δραστηριότητας για την ομαλή ανάπτυξη και την ψυχική υγεία τόσο των μικρών παιδιών αλλά και των εφήβων.. ...Ο πληθυσμός της πόλης υποεξυπηρετείται και η δημιουργία νέων χώρων πρασίνου στην εκτός σχεδίου περιοχή των Τουρκοβουνίων δεν υποκαθιστούν αυτούς που είναι απαραίτητοι σε επίπεδο γειτονιάς >>\ |
Τα παραπάνω , μεταξύ άλλων , γράφουν ( ομολογούν ) η Δ/ντρια των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου και ο Δήμαρχος στην εισήγησή τους για την αγορά τριών μικροοικοπέδων , που θα αγοραστούν με λεφτά Γαλατσιωτών , κι όχι με την ένταξή τους σε κάποιο πρόγραμμα ή χρηματοδότηση από την Περιφέρεια Α;ττικής, όχι βέβαια όπως η προνοητική εργολαβία<< ανάπλαση της Λ. ΒέΪκου!!!!!!>> που ... ίχνη της ακόμη διασώζονται ( συντρίφτηκε από τα έργα ΜΕΤΡΟ ! ).
Και εφόσον είναι έτσι, που ήταν οι ταγοί της πόλης και οι αρμόδιοι για την νεότητα αθλητικοί Σύλλογοι, όταν τα παραπάνω πρόβαλε το κίνημα της πόλης που, τότε , ήταν ζωντανό και διεκδικούσε το ΠΑΛΑΙ;
Ποια η φωνή τους όταν κάναμε τις δύο καταλήψεις που αποδείχθηκαν << βελούδινες >>, δηλαδή προσχηματικές, δηλαδή χρησιμοποιήθηκαν ως άλλοθι, για να εδραιωθεί o Σκάι και το Christmas Theater στον μοναδικό για την νεότητα του Γαλατσίου χώρο, στο ΠΑΛΑΙ;
Είχαν, προφανώς, τους λόγους τους .Προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στην νεότητα με την σιωπή τους και με την Δημοτική ανέλιξή τους , με το....<<Μπαλόνι !!! >>
Του Ίκαρου Πετρόπουλου
Περισσότερα του ιδίου
Δεν ήθελα να ήμουν νέος και τραπεζικός υπάλληλος!
Σου απάντησα
Σκέφτομαι(οφείλω)
Εικόνα,εντυπωσιασμός,μετέωρες αποφάσεις
Πανδημία εποχής:προβολή μαγικής εικόνας!!
Η μελέτη Λύτρα-Τσιόδρα στα γραφεία του Σύριζα Γαλατσίου
Το να ακούς καλά είναι προσόν,το να κακολογείς είναι αδυναμία !
Πορεία λύτρωσης του ανθρώπου ή συντριβή της γης?
We4all : Παλαιότερα "αγγλικούρες", τώρα Δενδροφύτευση στο ΠΑΛΑΙ!
Ακόμα και το "4" ,είναι πολύ μεγάλος αριθμός κε Δήμαρχε!
Μίκης Θεοδωράκης
Διακρίθηκαν για το ήθος και την σεμνότητά τους
Πόσα χρόνια απέχει η Ιπποκράτειος Πολιτεία από το Άλσος Βεϊκου?
Είναι η ώρα : Καμία έκπτωση σε βάρος της αξιοπρέπειας του ανθρώπου και του περιβάλλοντος!.Πόσο απέχει η ΓΚΡΑΒΑ από το ΆΛΣΟΣ?
Aνοιχτή επιστολή προς Δήμαρχο και Πρόεδρο ΠΕΔΑ
Το Survivor,o Eρντογάν, ο Ilitzali και το Γαλάτσι!!!
Ακατανόητες αποφάσεις στον Δήμο Γαλατσίου
Το χρέος των Δημοτικών Κινήσεων(για το εκκλησάκι στο Άλσος)
Γιατί όχι το Γαλάτσι?
Να πολεμήσουμε τον φόβο
Δήμαρχος στο Σαντιάγο
Aνακρίβειες και αλήθειες-διόρθωση....ημαρτημένων
Τα είπα στον ΔήμαρχοΟ κόσμος στα "υιοθετημένα" της ΔΡΑΣΗΣ.Γιατί έκλεισε το Άλσος?
Ερωτηματικά και αγωνίες
Η πανδημία & χιονόπτωση διδάσκουν ότι: Οι Ιδιωτικοποιήσεις είναι πηγή δεινών για τον άνθρωπο!
Έστω κι έτσι,ακούστηκε το Γαλάτσι
Γιατί δεν κατέβηκες στις Δημοτικές εκλογές;
Αντίο....Βασίλη Αποστολίδη
Το τελευταίο διάστημα, ο Larry King της πόλης (όπως του αρέσει να τον αποκαλούν), είχε καλεσμένο στο studio έναν γαλατσιώτη αντιδήμαρχο (γαλατσιωτάκι χαρακτήρισε τον εαυτό του ο καλεσμένος) και μίλησαν για το πολιτιστικό γίγνεσθαι της πόλης μας.
Σε ερώτηση του πονηρού Larry King ποια ανάγκη έκανε τον Δήμο να παρανομήσει για την κόκκινη Παναγιά και να την εγκαταστήσει αυθαίρετα στον χώρο του Άλσους, έχασε τον έλεγχο ο αντιδήμαρχος κι άρχισε να λέει ασυναρτησίες, όπως, «ζητάει ο κόσμος ένα μέρος στο Άλσος να κάνει τον σταυρό του μιάς και η Ομορφοκκλησιά είναι κλειστή», «γιατί στο μέλλον να μην φιλιούνται στα μάρμαρα της Παναγιάς ζευγαράκια αγναντεύοντας το ηλιοβασίλεμα;», «και γιατί όχι να μην ενώνονται στην ίδια εκκλησιά;». Κι άλλα είπε μα δεν θυμάμαι όλες τις ασυναρτησίες του συμπαθούς κατά τ’ άλλα αντιδημάρχου.
Παραδέχθηκε με καμάρι φυσικά την αυθαιρεσία που διέπραξε ο Δήμος και με ζέση υποστήριξε την παράνομη απόφαση που θα πάρει όπου να ‘ναι η αρμόδια κρατική υπηρεσία για την μονιμοποίησή του. Είναι πραγματικά τραγικό, ένα κράτος που δεν σέβεται τους ίδιους τους νόμους που θεσπίζει να κάνει τα στραβά μάτια επειδή κάποιος «καλός» χριστιανός θα νιώσει την ανάγκη να ανάψει ένα κερί την ώρα της βόλτας του. Σύμφωνα με τα όσα χωρίς ντροπή είπε ο αντιδήμαρχος που δυστυχώς φέρει και τον τίτλο του δασκάλου.
Δηλώνει επίσης χριστιανός ορθόδοξος, αγνοώντας όπως η μεγάλη πλειοψηφία των χριστιανών τα όσα είπε και κήρυξε ο Χριστός. Αγνοεί προφανώς ο αντιδήμαρχος ότι ο Χριστός, ερωτηθείς στο που να προσεύχεται κάποιος, απάντησε: «όπου θέλεις». Ούτε για ναούς μίλησε, ούτε για τον παγανισμό που εξακολουθεί κι έχει τον μέγιστο ρόλο στην χριστιανική εκκλησία. Συγκινήθηκε όμως ο αντιδήμαρχος μιλώντας για την παράνομη κόκκινη Παναγιά, αλλά δεν συγκινείται όταν ένας δημότης μας δεν έχει χρήματα να πληρώσει τα δημοτικά τέλη.
Με τα χρήματα που θα δαπανηθούν για την τσιμεντοποίηση του χώρου που θα φιλοξενήσει την κόκκινη Παναγιά, θα μπορούσε ο Δήμος να δημιουργήσει δημοτικά συσσίτια για τους άπορους συνδημότες μας – και δεν είναι λίγοι αυτοί, ή να δημιουργήσει μία κοινωνική πολιτική για την ανακούφιση ασθενέστερων οικονομικά συνανθρώπων μας.
Δυστυχώς, έχασα τον χρόνο μου παρακολουθώντας με προσοχή μία ατελείωτη φλυαρία ενός εκλεγμένου συνδημότη μας. Θα μπορούσα να σταθώ και σε άλλα σημεία της συνέντευξής του, όπως στην ονοματοδοσία δρόμων και πλατειών που αναφέρθηκε με καμάρι. Δεν είδα όμως πουθενά στην ονοματοδοσία το όνομα ενός Σοφοκλή Πέππα, ενός άξιου τέκνου της πόλης μας και ο οποίος σε όλη του τη ζωή ποιούσε ήθος, η θ ο π ο ι ό ς γάρ. Παρήγαγε πολιτισμό, όχι αυτόν της αρτοκλασίας που ευαγγελίζεται ο αντιδήμαρχος στο κοντινό μέλλον της κόκκινης Παναγιάς, αλλά διδάσκοντας αρχαίους τραγικούς ποιητές από σκηνής, παίζοντας ρόλους μεγάλων λογοτεχνών της παγκόσμιας τέχνης κλπ.
Ξέχασα όμως, όταν μίλησε για πολιτισμό ο συμπαθής αντιδήμαρχος πάλι συγκινήθηκε αναφερόμενος σε κάποιον μουσικό Κορκολή, και σε κάποια «βαριά ονόματα» του καλλιτεχνικού χώρου, που θα τιμήσουν πάλι το φετινό φεστιβάλ. Αλλά πάλι ξέχασα, πολιτιστικά κέντρα ονομάστηκαν κι όλα τα σκυλάδικα της παραλιακής ζώνης και της εθνικής οδού, την αρχαία εποχή του σοσιαλισμού στην ωραία μας πατρίδα.
Παρέλειψε να μας πει ο αντιδήμαρχος επί του πολιτισμού, αυτό το παράνομο κτίσμα που θα καταφέρει η παρούσα δημοτική αρχή να νομιμοποιήσει – με τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. του Δήμου να σιωπούν εφόσον δεν έχουν προσωπικότητα, διοικητικά σε ποιόν Φορέα θα ανήκει. Στον Δήμο; Στην Περιφέρεια; Στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών και πάσης Ελλάδας; Μήπως στο Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης; Τα γράφω αυτά διότι στο κοντινό παρελθόν, μιά μεγάλη δικαστική διαμάχη είδε τα φώτα της δημοσιότητας μεταξύ Αρχιεπισκοπής Αθηνών και πάσης Ελλάδας και Πατριαρχείου Κωνσταντινούπολης για την ιδιοκτησία μιάς μικρής εκκλησίας στο πάρκο Προμπονά. Το εκκλησάκι αυτό (Άγιος Ανδρέας νομίζω λέγεται) και στο οποίο τελούνται και γάμοι, κάπως σαν την κόκκινη Παναγιά ξεκίνησε, αυθαίρετα και το νομιμοποίησε ο θεός. Και όπου παράγεται χρήμα οι υλιστές αντιπρόσωποι του θεού επί γης, το οσμίζονται σαν λαγωνικά και θέλουν να το ελέγξουν.
Ο πολίτης στην πόλη μας, όπου κι αν ανήκει ιδεολογικά, δεν νομίζω να θέλει οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποί του να παρανομούν καθ΄ οιονδήποτε τρόπο. Συνηθίζεται όμως και οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι δεν υπηρετούν το συμφέρον του πολίτη αλλά το δικό τους. Για τον λόγο αυτό σωπαίνουν.
Του "ΠΕΖΟΠΟΡΟΥ"
To Οδοιπορικό μου
- Ποδοσφαιρικός αγώνας στο Άλσος Βέϊκου - Δήμαρχος εναντίον όλων
- Ποδοσφαιρικός αγώνας στο Άλσος Βέϊκου - Δήμαρχος εναντίον όλων
-Πλατεία Ιάκωβου Καμπανέλη...στο Γαλάτσι
- Διανόηση στο καφέ Ιντερνέτ ...
Το σκάκι, όπως λένε οι ειδικοί, είναι ένα εγκεφαλικό παιχνίδι, απαιτεί σχέδιο, ψυχραιμία, γνώση, λογική κτλ. Υπάρχουν άπειρες κινήσεις που μπορεί να κάνει ένας παίκτης αλλά υπάρχει μόνο μία σταθερά, ο βασιλιάς. Αυτός μπορεί να χάσει την μάχη, να ηττηθεί, αλλά δεν σκοτώνεται ποτέ, ακινητοποιείται, εγκλωβίζεται, αλλά δεν πεθαίνει. Όλα τα άλλα πιόνια είναι αναλώσιμα, σκοτώνονται, αφανίζονται, βγαίνουν από το πεδίο της μάχης (σκακιέρα) οριζοντιωμένα.
Όλα τα πιόνια έχουν ρόλους συγκεκριμένους, ακόμα και ο βασιλιάς. Όλα; Ναι, εκτός από το πιόνι, τον πιο αδύναμο πολεμιστή. Αυτός όμως, ανάλογα με την εξέλιξη της μάχης, με το σχέδιο, μπορεί να παίξει όλους τους ρόλους, να γίνει βασίλισσα, πύργος, αξιωματικός, ίππος, εκτός από βασιλιάς. Ο στρατιώτης είναι ο μοναδικός πολεμιστής που όχι μόνο αλλάζει ρόλους αλλά είναι κι αυτός που μπορεί να φέρει ανατροπές. Ο πιο επικίνδυνος πολεμιστής τελικά είναι αυτός που δείχνει ο πιο αδύναμος διότι είναι και ο μόνος που μπορεί και εξελίσσεται.
Ο κόσμος στην μεγάλη του πλειοψηφία, δεν ασχολείται με το σκάκι, δεν σπαταλά φαιά ουσία. Προτιμά άλλα παιχνίδια, το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ, το μπέιζμπολ, παιχνίδια στα οποία κυριαρχεί η δύναμη και ο φανατισμός και η σκέψη έχει δευτερεύοντα λόγο. Αν όμως ασχολιόταν με το σκάκι, θα παρατηρούσε -ειδικά στον καιρό μας-, ότι όλο αυτό το παγκόσμιο πολιτικό παιχνίδι που λαμβάνει χώρα, κινείται έξω από κάθε λογική, κινείται δηλαδή στο παράλογο. Οι πόλεμοι, η πείνα, η κάθε μορφής βία, το ψέμα, η υποκρισία, η απληστία για δύναμη και χρήμα, όλα αυτά έχουν εγκλωβιστεί σε έναν φαύλο κύκλο. Τα πολιτικά συστήματα έχουν φτάσει στα όρια τους μιάς και όλα έχουν δοκιμαστεί, αποτυγχάνοντας παράλληλα στον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν. «Οι δημοκρατίες δεν έχουν αδιέξοδα», κάπου είπε ένας ηλίθιος πολιτικός και πολλοί τον πίστεψαν. Εάν δεν είχαν αδιέξοδα οι δημοκρατίες, δεν θα ήσαν πολλές αλλά μία, η άγνοια όμως της λέξης Δημοκρατία, έφερε την διάσπαση και τις έκανε πολλές.
Είναι πολύ διακριτό στον καιρό μας όλο αυτό το αδιέξοδο που έχουν δημιουργήσει τα πολιτικά-θρησκευτικά συστήματα, έχουν φρακάρει οι ιδεολογίες αναμασώντας τα ίδια ακριβώς πράγματα κάποιους αιώνες. Ο κόσμος μας, ο πολιτισμός μας πάνω στον πλανήτη που κυριαρχεί η αριστοτελική σκέψη, κατ’ επέκταση ο υλισμός, δεν οδηγεί πουθενά αλλού παρά και μόνο στη σύγκρουση.
Όλα όμως αλλάζουν, αργά ίσως για τα δικά μας δεδομένα, αλλά όλα εξελίσσονται, προχωρούν, βελτιώνονται. Το θέλουμε ή όχι, σιγά αλλά σταθερά, έρχεται η εποχή και η υλοποίηση της πλατωνικής και της προσωκρατικής σκέψης. Η αλλαγή αυτή ίσως και να μην γίνει με ομαλό τρόπο, ίσως να γίνει με θόρυβο, με πόνο. Αλλά θα γίνει.
Στον καιρό του παράλογου που ζούμε, έχει ήδη αρχίσει η μεγάλη αλλαγή, το παλιό θα πεθάνει δίνοντας χώρο στο καινούργιο. Αν η περιορισμένη σκέψη σου δεν σου επιτρέπει να διακρίνεις την αλλαγή που έρχεται χωρίς την συγκατάθεσή σου (ευτυχώς δηλαδή), κάνε κάτι και άρχισε να σκέφτεσαι διαφορετικά, έξω από συναισθηματισμούς που τυφλώνουν και αναπαράγουν την σύγκρουση. Κάνε σήμερα ένα βήμα…….
Ένα σχετικό βήμα για την καλύτερη ενημέρωσή μας προσπαθεί να κάνει και ο Larry King της πόλης μας. Αλλά δυστυχώς πέφτει πάνω σε κάκιστες επιλογές προσώπων που τάχα μου κάτι σπουδαίο πράττουν στο άρρωστο Γαλάτσι. Αποτυγχάνοντας στις επιλογές του, κάλεσε στο studio μετριότητες, όπως ο αντιδήμαρχος επί των πολιτιστικών, ή ο νεκρός πολιτικά παλαίμαχος πολιτικός της αριστεράς δήθεν, ή κάποιους άλλους απίθανους τύπους άλλων κομμάτων για παράδειγμα. Στάθηκε όμως και τυχερός διότι ο τελευταίος καλεσμένος του, Ζώης Τσώλης, έμπειρος δημοσιογράφος και διευθυντής σύνταξης της εφημερίδας «Το Βήμα», είπε αρκετά πράγματα με σοβαρότητα, χωρίς κραυγές και έξω από πολιτικές σκοπιμότητες. Καλοί δημοσιογράφοι όμως όπως ο Ζώης Τσώλης, δεν έχουν μεγάλη ακροαματικότητα, διότι δεν είναι λαϊκιστές. Ο «σοφός» λαός, για να «φτιαχτεί», αναζητά το παραμύθι, δυστυχώς. Larry King, κράτα το επίπεδο ψηλά (όπως έκανες με τον Ζώη Τσώλη) διότι μπορείς. Φοβάσαι όμως. Τι φοβάσαι άνθρωπε;
======
Υγ: επειδή εδώ και αρκετές μέρες έχω αρχίσει τις διακοπές μου και θα επανέλθω στην άρρωστη πόλη μας μετά το πέρας του καλοκαιριού, δεν θα έχω κατ’ επέκταση άμεσες πληροφορίες για την καθημερινότητά της. Στο επόμενο άρθρο όμως θα κάνω ειδική αφιέρωση στην ντροπή της παράνομης εκκλησιάς, όπως την άκουσα από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο.
Του "ΠΕΖΟΠΟΡΟΥ"
To Οδοιπορικό μου
- Ποδοσφαιρικός αγώνας στο Άλσος Βέϊκου - Δήμαρχος εναντίον όλων
- Ποδοσφαιρικός αγώνας στο Άλσος Βέϊκου - Δήμαρχος εναντίον όλων
-Πλατεία Ιάκωβου Καμπανέλη...στο Γαλάτσι
- Διανόηση στο καφέ Ιντερνέτ ...