Δεν ξεπερνιέται, είναι αβάσταχτη εθνική τραγωδία. ....
Η τραγωδία της μετωπικής σύγκρουσης δύο τραίνων ( !!!) αποκαλύπτει την σαπίλα που κρύβεται κάτω από την επιφάνεια του ψεύδους, της παραποίησης , της ωραιοποίησης, των κούφιων προεκλογικών υποσχέσεων, της πάσει δυνάμει αναρρίχησης, της απουσίας κανόνων ελέγχου και της σώρευσης διαρκώς περισσότερου πλούτου. Γιατί μεγάλος πλούτος σημαίνει πολύ δύναμη που εξασφαλίζει εξαρτώμενα στελέχη στο δημόσιο, στην Τ.Ά. στον συνδικαλισμό, ακόμη και στα ...τραίνα !. Και έτσι οι πολίτες μετατρέπονται σε ψηφοφόρους!.
Κι όλα αυτά νομιμοποιημένα με αποφάσεις πλειοψηφίας που στις μέρες μας η πλειοψηφία λανσάρεται ως φάρμακο κατά της ακυβερνησίας ( !) , ενώ καταγγέλλεται η απλή αναλογική που αποτυπώνει την πραγματική βούληση του λαού και περιορίζει την αυθαιρεσία και τις καταχρήσεις της πλειοψηφίας.
Υποκρίνονται πως δεν καταλαβαίνουν την αιτία του τρομερού αυτού γεγονότος, λένε τις κουβέντες τους, για προσωπικό λάθος, θα τιμωρηθεί σταθμάρχης κ.λ.π..
Η παθογένεια της κομματικοποιημένης – παραταξιοποιημένης δημόσιας διοίκησης και το<< ίδιο όφελος>> έχει μολύνει θανάσιμα τον εθνικό μας βίο. Και έχει αγκαλιάσει και εκείνους τους φορείς που αποκρατικοποιήθηκαν και λειτουργούν με όρους ελεύθερης οικονομίας, συχνά ασυδοσίας !.
Η απολυταρχική << διοίκηση >> της χώρας με κοινοβουλευτικό προσωπείο, από τους εκλεκτούς άεργους της << οικογένειας>>, με την στήριξη και επ’ οφελεία του <<προσωπικού και κομματικού στρατού>> που έχει ζώσει τη χώρα , η απουσία κανόνων ελέγχου των πράξεων της εξουσίας ,η προώθηση των ημετέρων ( νεποτισμός ), έχουν φέρει την ασφυξία και την παράλυση στην χώρα που, εδώ και χρόνια , βιώνει την ακινησία, την απομάκρυνση του πολίτη από τα κοινά . Αφέθηκαν ανενόχλητοι οι σαλταδόροι - κομπιναδόροι της ατομικής λύσης και λυμαίνονται νόμιμα το δημόσιο χρήμα. . Άλλωστε, αυτός είναι ο νεοφιλελευθερισμός και οι αξίες του.
Υ.Γ. Οι ιστορικοί σημειώνουν ότι ο Περικλής ( χρυσός αιώνας ), ως << στρατηγός >> τιμωρήθηκε από τους Αθηναίους με πρόστιμο και παρ ολίγον εξορία, για << κακή συμβουλή >>.
Οι σημερινοί Αθηναίοι ( Έλληνες ) τι πρέπει να κάνουν μπροστά στην κραυγαλέα αποκάλυψη ; Τουλάχιστον να καταλάβουν με τι μας ταϊζουν και να θυμηθούν τι μας λέγανε και πως πορευότανε η χώρα με τους ολυμπιακούς αγώνες ( αλόγιστες δαπάνες –Ελλάς το μεγαλείο σου - προθάλαμος της χρεοκοπίας ) , την ‘ωθηση του πολίτη στα δάνεια , στην υπερκατανάλωση, το χρηματιστήριο, την χρεοκοπία , τα μνημόνια, την υπερεξάρτηση. Επί τέλους, οι Έλληνες να ανταμώσουν με την ιστορία τους, να γίνουν πολίτες !!.
Του Ίκαρου Πετρόπουλου
Περισσότερα του ιδίου
Εξαγορά κατεχόμενων ακινήτων του Δημοσίου
Για καφέ στο κέντρο του Γαλατσίου...με τελεφερίκ
Eπιτέλους..είδε και ο πεζοπόρος
Σταματίου,υπήρξες ένας ξεχωριστός άνθρωπος
Δεν ήταν μόνο ξενάγηση,ήταν και ένα αλλιώτικο,συγκλονιστικό μάθημα
Αδυναμίες της τοπικής κοινωνίας μας - ο Δήμος- οι δημότες
Εδοξάσθη κρυπτόμενος,κατεποντίσθη εμφανιζόμενος!
Κινδυνεύει πραγματικά το Δάσος Βεϊκου?
Tσίπρας Μελισσουργός:Διαφορετικά μεγέθη,ίδιο πρόβλημα
Με το...μπαλόνι.
Ανάλαφρα ...και σοβαρά!!!
Δεν ήθελα να ήμουν νέος και τραπεζικός υπάλληλος!
Σου απάντησα
Σκέφτομαι(οφείλω)
Εικόνα,εντυπωσιασμός,μετέωρες αποφάσεις
Πανδημία εποχής:προβολή μαγικής εικόνας!!
Η μελέτη Λύτρα-Τσιόδρα στα γραφεία του Σύριζα Γαλατσίου
Το να ακούς καλά είναι προσόν,το να κακολογείς είναι αδυναμία !
Πορεία λύτρωσης του ανθρώπου ή συντριβή της γης?
We4all : Παλαιότερα "αγγλικούρες", τώρα Δενδροφύτευση στο ΠΑΛΑΙ!
Ακόμα και το "4" ,είναι πολύ μεγάλος αριθμός κε Δήμαρχε!
Μίκης Θεοδωράκης
Διακρίθηκαν για το ήθος και την σεμνότητά τους
Πόσα χρόνια απέχει η Ιπποκράτειος Πολιτεία από το Άλσος Βεϊκου?
Είναι η ώρα : Καμία έκπτωση σε βάρος της αξιοπρέπειας του ανθρώπου και του περιβάλλοντος!.Πόσο απέχει η ΓΚΡΑΒΑ από το ΆΛΣΟΣ?
Aνοιχτή επιστολή προς Δήμαρχο και Πρόεδρο ΠΕΔΑ
Το Survivor,o Eρντογάν, ο Ilitzali και το Γαλάτσι!!!
Ακατανόητες αποφάσεις στον Δήμο Γαλατσίου
Το χρέος των Δημοτικών Κινήσεων(για το εκκλησάκι στο Άλσος)
Γιατί όχι το Γαλάτσι?
Να πολεμήσουμε τον φόβο
Δήμαρχος στο Σαντιάγο
Aνακρίβειες και αλήθειες-διόρθωση....ημαρτημένων
Τα είπα στον ΔήμαρχοΟ κόσμος στα "υιοθετημένα" της ΔΡΑΣΗΣ.Γιατί έκλεισε το Άλσος?
Ερωτηματικά και αγωνίες
Η πανδημία & χιονόπτωση διδάσκουν ότι: Οι Ιδιωτικοποιήσεις είναι πηγή δεινών για τον άνθρωπο!
Έστω κι έτσι,ακούστηκε το Γαλάτσι
Γιατί δεν κατέβηκες στις Δημοτικές εκλογές;
Αντίο....Βασίλη Αποστολίδη
Ανάχαρσις: «Η αγορά -η συγκέντρωση των πολιτών-, είναι τόπος προορισμένος για να εξαπατάει ο ένας τον άλλον και να πλεονεκτεί ο ένας σε βάρος του άλλου».
Ένας συμπολίτης μας: «Ένας είναι ο αρχηγός, ένας και ο οπαδός, για να αποφεύγονται οι διασπάσεις».
Τα παραπάνω με βρίσκουν σύμφωνο. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να συμφωνήσετε κι εσείς. Ο καθένας μας έχει τον δικό του θεό, τις δικές του πολιτικές ανησυχίες γι’ αυτό και ακολουθεί εκείνο το ιδεολογικό ρεύμα που του ταιριάζει περισσότερο, ο καθένας μας έχει χτίσει τον μικρόκοσμό του και μέσα από αυτόν πορεύεται, παθιάζεται για τη δική του ομάδα. Αυτά δεν είναι ούτε καλά ούτε κακά, συμβαίνουν και οφείλουμε να τα αποδεχτούμε. Να αποδεχτούμε επίσης ότι λίγοι ή ελάχιστοι, δεν έχουν κανένα θεό, καμία ομάδα, καμία ιδεολογία που να την αποδέχονται, δεν πιστεύουν πουθενά και δεν ελπίζουν τίποτα.
Η ζωή τα πάντα έχει μέσα της, εμείς γιατί θα πρέπει να προβαίνουμε σε διασπάσεις; σε διαχωρισμούς; Επειδή δεν μπορούμε να κατανοήσουμε αυτόν που έχει από εμάς διαφορετικό τρόπο για να πορεύεται στη ζωή;
Στην αγορά λοιπόν, η εξαπάτηση αλλήλων είναι ορατή, όμως για να την δούμε πρέπει να έχουμε αποκτήσει μία διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων. Διαφορετική αντίληψη απαιτείται επίσης για να δούμε ότι ο καθένας θέλει να είναι αρχηγός, ότι υπερέχει έναντι των άλλων. Αυτό όμως επειδή δεν γίνεται εύκολα αποδεκτό, γίνεται ο μοναδικός οπαδός του εαυτού του, άρχει εαυτόν, που λένε, κι έτσι δεν έχει τον φόβο να διασπάσει κάτι που αφορά μόνο αυτόν.
Είναι δύσκολο, απαιτείται μεγάλη προσοχή ώστε κάποιος να μπορεί να στέκει έξω από αυτές τις αντιθέσεις που γεννούν μόνο συγκρούσεις. Είτε σε θέματα πίστης, ιδεολογίας, ομάδας, κτλ. Δεν χρειάζεται προσπάθεια για κάτι τέτοιο παρά μόνο ένας καινούργιος τρόπος σκέψης, με ελαχιστοποιημένα τα συναισθήματα που, κι αυτά με τη σειρά τους είναι παράγοντας εσωτερικών και εξωτερικών συγκρούσεων.
Ένας τρόπος για να προστατέψει κάποιος τον εαυτό του εκφέροντας λόγο έξω από τον συνηθισμένο (μερικές φορές), όπως όλα τα παραπάνω, ή ακόμα επειδή βλέπει σαν παιχνίδι τις αντιφάσεις της ζωής -και με τρόπο σκωπτικό-, είναι να επιλέγει και να υπογράφει τα κείμενά του με ένα ψευδώνυμο.
Το ψευδώνυμο δεν είναι δική μου εφεύρεση. Στην ιστορία το πρώτο ψευδώνυμο προέρχεται από τον Οδυσσέα όταν ξεγέλασε τον Πολύφημο ώς «Ούτις». Πιο κοντά στην εποχή μας με ψευδώνυμα υπέγραφαν έργα τους σημαντικοί άνθρωποι του λόγου, όπως, ο Γιάννης Ρίτσος (με 17 ψευδώνυμα), ο Κώστας Βάρναλης, ο Δημήτρης Γληνός (με 21 ψευδώνυμα), ο Κώστας Παλαμάς (με 19 ψευδώνυμα), ο Νίκος Καζαντζάκης, ο Γρηγόρης Ξενόπουλος, ο Εμμανουήλ Ροΐδης (με 33 ψευδώνυμα), ο Ρένος Αποστολίδης (με 36 ψευδώνυμα), ο Αδαμάντιος Κοραής (με 16 ψευδώνυμα), ο Γιάννης Βλαχογιάννης, ο Περικλής Γιαννόπουλος, ο Μανώλης Αναγνωστάκης, ο Δημήτρης Καμπούρογλου, ο Κώστας Καρυωτάκης, ο Ανδρέας Καρκαβίτσας, ο Βασίλης Ρώτας, ο Γιάννης Σκαρίμπας, κ.α.
Τα ονόματα των Μ. Καραγάτση, Οδυσσέα Ελύτη, Γιώργου Σεφέρη, Στρατή Μυριβήλη, Στρατή Τσίρκα κ.α., δεν είναι πραγματικά αλλά ψευδώνυμα και με αυτά έγιναν διάσημοι.
Λογοτέχνες, φιλόλογοι, χρονογράφοι, δημοσιογράφοι, μεταφραστές, υπογράφουν έργα τους με ψευδώνυμα. Πιο κοντινοί μας είναι ο σκιτσογράφος Κύρ (πολύ αργότερα μας είπε το πραγματικό του όνομα), αλλά και ο Αρκάς στις μέρες μας.
Υπογράφοντας τα κείμενα μου ως Πεζοπόρος, δεν έχω καμία αυταπάτη να συγκριθώ με όλους αυτούς τους γίγαντες του λόγου. Όμως εγώ, ο πιο αδύναμος κρίκος επειδή δεν στέκομαι στο μπόι τους, έχω δεχθεί χυδαία επίθεση ακριβώς επειδή υπογράφω με ψευδώνυμο. Η χυδαιότητα χαρακτηρίζει αυτούς που την εκφέρουν, όχι εμένα. Σε ό,τι με αφορά, θα συνεχίσω να γράφω με τον δικό μου ιδιότυπο τρόπο υπογράφοντας τα κείμενα του ώς Πεζοπόρος ή ως Ιωσήφ Στάλιν. Με τρόπο σκωπτικό ή όπως αλλιώς με ευχαριστεί.
Κακή κριτική έχω δεχτεί αρκετές φορές και την αποδέχομαι διότι κινείται στα όρια της ευπρέπειας. Εξάλλου, όταν γράφει κάποιος κάτι δημόσια, αυτό κρίνεται. Με τρόπο ευχάριστο ή δυσάρεστο, είναι όμως αποδεκτό.
Του Πεζοπόρου
Τo Οδοιπορικό μου
- Ποδοσφαιρικός αγώνας στο Άλσος Βέϊκου - Δήμαρχος εναντίον όλων
- Ποδοσφαιρικός αγώνας στο Άλσος Βέϊκου - Δήμαρχος εναντίον όλων
-Πλατεία Ιάκωβου Καμπανέλη...στο Γαλάτσι
- Διανόηση στο καφέ Ιντερνέτ ...
Ο ταξιτζής που με πήγαινε στο σπίτι σήμερα το μεσημέρι είχε μεγάλη οργή εντός του. Και η οργή του ξεχείλισε όπως ένα ήσυχο ποτάμι φουσκώνει ξαφνικά και προξενεί ζημιές. Κι αυτό έγινε από τη στιγμή που απάντησα θετικά στην ερώτησή του, αν είμαι δηλαδή παλιός γαλατσιώτης.
n Τον Δήμαρχο τον ξέρεις; Με ρώτησε ξαφνικά.
Τον ξέρω όπως οι περισσότεροι στην πόλη μας, τον βλέπω που και που στον δρόμο, σε κάποια εκδήλωση, να, προ ημερών τον είδα στην συγκέντρωση του ΚΚΕ στο δημαρχείο που ήρθε και μίλησε ο Γ. Γραμματέας του. Τον ξέρω αλλά δεν έχουμε προσωπικές επαφές.
n Ήθελα νά ΄ξερα, δεν ντρέπεται καθόλου ο Δήμαρχος;
Να ντραπεί αλλά για πιο πράγμα; Τι έκανε που είναι άπρεπο;
n Ρε φίλε, το ξέρεις ότι εφτά (7) χρόνια έχει να βράσει φασολάδα στο Άλσος;
Ταράχτηκα. Είσαι σίγουρος πως είναι τόσα πολλά; Λόγω covid τις προηγούμενες χρονιές δεν έκανε εκδηλώσεις στο Άλσος με φασολάδες κ.α. και καλώς έπραξε, αλλά εσύ μιλάς για 7 χρόνια και μου φαίνονται πολλά, είσαι σίγουρος;
n Ρε φίλε, τι σίγουρος, σου λέω, 7 χρόνια. Κάθε φορά της Καθαρής Δευτέρας, πήγαινα από τον Καραβίδα -τον ξέρεις;-, έπαιρνα απ’ αυτόν το χταπόδι μου, από το σπίτι κρασί και τα δέοντα και πήγαινα -οικογενειακώς πηγαίναμε δηλαδή- στο Άλσος, μάς έβαζαν καυτή φασολάδα από το καζάνι και περνούσαμε φίνα. Καλά, ένα καζάνι δεν μπορεί να βάλει;
Καλά, κι εσύ γιατί έπαιρνες χταπόδι από τον Καραβίδα;
n Τι γιατί ρε φίλε, είναι σπεσιαλίστας στα θαλασσινά του ο Καραβίδας. Παλιότερα πήγαινα κι έπαιρνα από τον Νίκο στον Άγιο Ευστάθιο, καλός κι ο Νίκος αλλά βγήκε στη σύνταξη.
Και γιατί το λες σε μένα και δεν παίρνεις ένα τηλέφωνο στο Δημαρχείο να κάνεις τα παράπονά σου; Απ’ όσα ακούω, ο Δήμαρχος είναι ανοιχτός σε κάθε δημότη του, δεν κάνει εξαιρέσεις σε κανέναν και για κανένα λόγο.
n Ρε φίλε, αν ήμουν δημότης Γαλατσίου, νομίζεις πως θα έκανα τώρα παράπονα σε σένα;
Συγνώμη, μιλάμε τόση ώρα, κάνεις θέμα την φασολάδα που δεν βράζει στο καζάνι ο Δήμος Γαλατσίου και μου λες τώρα πως δεν είσαι δημότης του; Καλά, που είσαι δημότης;
n Ρε φίλε, εγώ είμαι γέννημα θρέμμα του Περισσού, αλλά εδώ σε εμάς είναι όλοι άχρηστοι, ποτέ τους δεν έχουν οργανώσει κάτι ανάλογο με εσάς την Καθαρή Δευτέρα. Γι’ αυτό σε ρωτάω και πάλι, μπορείς να πεις δυό κουβέντες του Δημάρχου σας; ένα καζάνι ρε φίλε, ένα καζάνι φασολάδα τι στοιχίζει; Ξέρεις τι όμορφα που περνούσαμε, όχι μόνο εμείς, όλος ο κόσμος. Και όπως ξέρω, δεν ήταν όλοι γαλατσιώτες, υπήρχαν άνθρωποι σαν και μένα από γειτονικές περιοχές.
Να το πω στον Δήμαρχο δεν μπορώ, δεν είμαι στον στενό του κύκλο, μπορώ όμως να το γράψω.
n Θα το διαβάσει αν το γράψεις;
Ναι, θα το διαβάσει, όλα τα διαβάζει.
n Ρε φίλε πές του, ένα καζάνι, ένα καζάνι γαμώτο μου, τι στοιχίζει;
Του Πεζοπόρου
Τo Οδοιπορικό μου
- Ποδοσφαιρικός αγώνας στο Άλσος Βέϊκου - Δήμαρχος εναντίον όλων
- Ποδοσφαιρικός αγώνας στο Άλσος Βέϊκου - Δήμαρχος εναντίον όλων
-Πλατεία Ιάκωβου Καμπανέλη...στο Γαλάτσι
- Διανόηση στο καφέ Ιντερνέτ ...