e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

Το Γραφείο Πολιτικής Προστασίας Δήμου Γαλατσίου ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το Α.Π. 66345/20-08-2023 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής/Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας & με το Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς που εκδίδει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας (civilprotection.gov.gr), λόγω του ακραίου κινδύνου πυρκαγιάς – κατάσταση συναγερμού (κατηγορία 5) που προβλέπεται για σήμερα Δευτέρα 21 Αυγούστου 2023, απαγορεύεται στους πολίτες να προβαίνουν σε άσκοπη κυκλοφορία εντός των δασικών περιοχών του Δήμου Γαλατσίου, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος εμφάνισης πυρκαγιάς.

Η προστασία του δάσους είναι ευθύνη όλων μας. 

Λόγω εκτέλεσης εργασιών για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό, για τους επόμενους δύο μήνες (14 Αυγούστου  έως 14 Οκτωβρίου 2023) καθ΄ όλη τη διάρκεια του 24ώρου, θα ισχύσουν οι ακόλουθες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα παρακάτω οδικά τμήματα, του Δήμου Γαλατσίου

ΦΑΣΗ 1

1) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγ. Γλυκερίας ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Κιλκίς έως την συμβολή της με την οδό Κόκκερελ με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Κόκκερελ.

2) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πάρνηθος ελάχιστου πλάτους 4,70 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Ηπείρου έως την συμβολή της με την οδό Χοπφ με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

3) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πάρνηθος ελάχιστου πλάτους 5,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 35,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Κόκκερελ με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτωn,

4) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ιθάκης ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 50,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Χοπφ με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

5) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Χοπφ ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Ιθάκης έως την συμβολή της με την οδό Πάρνηθος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

6) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Κόκκερελ ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Πάρνηθος έως την συμβολή της με την οδό Ελικώνος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

7) Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Μαραθώνος με εξαίρεση την χρήση από τους παρόδιους και τα οχήματα εργοταξίου και έκτακτης ανάγκης από την οδό Αγ. Γλυκερίας και για μήκος 30,00 μ. περίπου και της οδού Ηπείρου στην συμβολή της με την οδό Πάρνηθος.

8) Τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Μαραθώνος και στο τμήμα αυτής από την εργοταξιακή κατάληψη έως την οδό Ζήνωνος και της οδού Ηπείρου από την εργοταξιακή κατάληψη έως την οδό Άλτεως.

9) Την μονοδρόμηση της οδού Πάρνηθος από την οδό Σπον προς και έως την οδό Κόκκερελ και της οδού Κόκκερελ από την οδό Πάρνηθος προς και έως την οδό Ελικώνος.

10) Την απαγόρευση της δεξιάς στροφής των οχημάτων που κινούνται από την οδό Ελικώνος προς την οδό Κόκκερελ.

11) Την υποχρεωτική πορεία με στροφή αριστερά των οχημάτων που κινούνται στην οδό Κόκκερελ από την οδό Αρμονίας προς την οδό Ελικώνος.

12) Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της οδού Αγ. Γλυκερίας σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Κόκκερελ.

13) Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Αγ. Γλυκερίας σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Κόκκερελ.

14) Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 20 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

15) Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

16) Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

ΦΑΣΗ 2

1) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγ. Γλυκερίας ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου και για μήκος 45,00 μ. περίπου στο τμήμα αυτής 50,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Κόκκερελ με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Κόκκερελ.

2) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πάρνηθος ελάχιστου πλάτους 4,70 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Ηπείρου έως την συμβολή της με την οδό Κόκκερελ με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

 

Σήμερα έπεσαν οι υπογραφές με  τον εργολάβο και στις 20 Αυγούστου,όπως αναφέρει ο Δήμαρχος Γ. Μαρκόπουλος, ξεκινουν οι εργασίες για την κατασκευή του Διπλού Βιοκλιματικού Βρεφονηπιακού σταθμού επί των οδών Παπαφλέσσα και Κυμοθόης!

Ο  σταθμός θα είναι έτοιμος σε 2 χρόνια, αφού όπως προβλέπει η σύμβαση, οι εργασίες κατασκευής θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί σε  540 μέρες 

Να θυμίσουμε ότι ο βρεφονηπιακός σταθμός γίνεται στον παραπάνω χώρο , αφού όταν αγοράστηκε το οικόπεδο που θα φιλοξενήσει την Ζαϊρα ,έγινε αλλαγή χρήσης τμήματος του κοινόχρηστου χώρου πρασίνου  του οικοπέδου Κυμοθόης - Παπαφλέσσα -Φαύνου , και ο χώρος αυτός μεταφέρθηκε σε τμήμα του οικοπέδου της Ζαϊρα  ,που θα γίνει χώρος πρασίνου