e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

Σύμφωνα με ρεπορτάζ  στο   Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του Star, συμμορίες κουκουλοφόρων λυμαίνονται  το πάρκο στο Άλσος στο Γαλάτσι. Χτυπούν νεαρές γυναίκες και τους αρπάζουν ότι έχουν επάνω τους.
Θύμα ληστείας μιλά στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του Star και λέει ότι ,το  ενώ το πρωί το Άλσος  είναι ένα κόσμημα, το ο βράδυ  η εικόνα αλλάζει. Θύματα των επιτήδειων, ανυπεράσπιστες γυναίκες που απολαμβάνουν τη βόλτα τους στο πάρκο. 

Η Χαρά έχει βγει βόλτα με το μωρό της μέρα μεσημέρι. Παρ'όλα αυτά δεν νιώθει καθόλου ασφαλής.

«Υπάρχουν στοιχεία παραβατικά, δεν είσαι ασφαλής εγώ δεν έχω πορτοφόλι πάνω μου, μόνο 10 ευρώ», λέει. Οι συμμορίες δεν διστάζουν ακόμη και να ξυλοκοπήσουν τα θύματά τους.

Πιθανόν οι "επιθέσεις" να γίνονται στο πάνω μέρος του Άλσους, σε σημεία που πιθανόν να μην υπάρχει επαρκής φωτισμός.

Και όλα αυτά ενώ το το πάρκο φυλάσσεται 24 ώρες το 24ωρο...

Δείτε το βίντεο με το ρεπορτάζ

ΠΗΓΗ  Star.gr 

Τα  δυο (2)λεωφορεία της Δημοτικής Συγκοινωνίας ,που είδαμε την προηγούμενη εβδομάδα ,να κάνουν δοκιμαστικά δρομολόγια στους δρόμους του Γαλατσίου , κόστισαν 86.962€ το καθένα (περιλαμβάνεται και ο ΦΠΑ) και είναι  εξάμετρα μίνι λεωφορεία Karsan JEST.

Πρόκειται για οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, εξαιρετικά χαμηλής κατανάλωσης (μόλις 13lt/km)* * και κόστους συντήρησης, υψηλής σχεδιαστικής αισθητικής και εργονομίας.(Προφανώς έχει γίνει λάθος στην ανακοίνωση του Δήμου...Πράγματι εστάλη διορθωση.Η κατανάλωση είναι13 lt/ 100km )**

Αξιοσημείωτη είναι  και η ευελιξία τους  κι έτσι είναι ικανά να χωρέσουν ακόμα και στους στενούς δρόμους (με κλειστές στροφές) της πόλης μας. Έχουν 35% αναβατική ικανότητα για τους ανηφορικούς δρόμους του Γαλατσίου, όταν οι προδιαγραφές της ΕΘΕΛ, απαιτούν μόλις 12%.   

Είναι ικανά να μεταφέρουν με άνεση και ασφάλεια έως και 22 επιβάτες: 14 καθήμενους (4 καθίσματα ανακλινόμενα) και 8 όρθιους. Ένα από τα πιο σημαντικά τους χαρακτηριστικά είναι το χαμηλό τους δάπεδο και ύψος εισόδου (μόλις 27cm),  ΧΩΡΙΣ την ύπαρξη σκαλοπατιών, το οποίο προσφέρει εύκολη προσβασιμότητα στους επιβάτες (κυρίως στους ηλικιωμένους) και σε ένα αμαξίδιο ΑΜΕΑ, μέσω ενσωματωμένης μηχανικής ράμπας.

Λόγω των μεγάλων επιφανειών των παραθύρων και της υψηλής οροφής στον εσωτερικό του χώρο, εξασφαλίζεται ευρεία ορατότητα και πανοραμική θέα στον οδηγό και στους επιβάτες. Διαθέτει 4 κάμερες, εκ των οποίων οι δύο βοηθούν στην εμπροσθοπορεία και οπισθοπορεία του λεωφορείου και οι άλλες δύο την καμπίνα και την θήρα εισόδου/ εξόδου των επιβατών. 

Ο θάλαμος των επιβατών διαθέτει υψηλής απόδοσης συστήματα θέρμανσης και κλιματισμού για τον χώρο του οδηγού και των επιβατών, καθώς και καλαίσθητα φωτιστικά σώματα LED δύο διαβαθμίσεων (ημέρας και νυκτός).

Το JEST ενσωματώνει την τελευταία λέξη της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, χάρη στον ενισχυμένο, βραχείας κατασκευής, θάλαμο επιβατών από ανθρακούχο χάλυβα υψηλής αντοχής, με ηλεκτρικά συγκολλημένους κοίλους δοκούς, διαφόρων εγκάρσιων τομών, σε μορφή πλέγματος και των τελευταίας τεχνολογίας συστημάτων πέδησης,  υπερκαλύπτοντας όλα τα ισχύοντα Ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας.

Τα λεωφορεία είναι κατασκευής της αυτοκινητοβιομηχανίας Karsan, που βρίσκεται στην Προύσα της Τουρκίας, με ιστορία 50 χρόνων και πλέον στο χώρο. Είναι η εταιρία που κατασκευάζει όλα τα αυτοκίνητα (επιβατικά και επαγγελματικά) της Hyundai που κυκλοφορούν στην ευρωπαϊκή αγορά. Επίσης, κατασκευάζει σειρές επαγγελματικών οχημάτων της Citroen, Peugeot, Fiat και Renault. Η ηλεκτροκίνητη έκδοση του JEST, γίνεται σε συνεργασία με την BMW.

Αυτή τη στιγμή σε όλη την Ευρώπη κυκλοφορούν 7.000 λεωφορεία τύπου Karsan JEST, σαν αυτά που αγόρασε ο Δήμος Γαλατσίου. Στην Ελλάδα, τον ίδιο τύπο λεωφορείου έχουν αγοράσει, για τη δημοτική τους συγκοινωνία οι Δήμοι Πάτρας, Πόρου, Ρόδου, Αλίμου, Νέας Σμύρνης, Νίκαιας-Ρέντη, Ζωγράφου κ.ά.      

Η έναρξη των πιλοτικών δρομολογίων της ΔΩΡΕΑΝ Δημοτικής Συγκοινωνίας του Δήμου Γαλατσίου θα γίνει το αμέσως προσεχές διάστημα, προκειμένου να ολοκληρωθούν κάποιες αναγκαίες τυπικές διαδικασίες.

   

 

 

Διαδρομή και Δρομολόγια
(Από το http://www.palmosnews.gr/)

Κύρια Διαδρομή

ΓΡΑΜΜΗ 1 Άνω Γαλάτσι – Λαμπρινή (κυκλική): Τέρμα 622-Αφετ. 1ης Γραμμής Δημ. Συγκ., Παραδεισίων, δεξιά Αθηναίων, αριστερά Βυζαντίου, Ανοίξεως, Ζήριας, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, αριστερά Απειράνθου, δεξιά Ευριπίδου, αριστερά Σκύρου, Τραλλέων, δεξιά Παπαφλέσσα, αριστερά Αιγοσθενών, αριστερά Ναρκίσσου, αριστερά Ωρωπού, αριστερά Τραλλέων αριστερά Βεΐκου, δεξιά Χαρ. Τρικούπη, δεξιά Φιλοθέης, Πλ. Κύπρου, δεξιά Μιλτιάδου, δεξιά Επιδαύρου, αριστερά Ήρας, δεξιά Ολυμπίας, δεξιά Πρωτοπαπαδάκη, αριστερά Ελ. Βενιζέλου, αριστερά Προφ. Ηλία, αριστερά Φανερωμένης, αριστερά Αθηναίων, δεξιά Βυζαντίου, δεξιά Πρωτοπαπαδάκη, Τέρμα 622-Αφετ. 1ης Γραμμής Δημ. Συγκ.

Το συνολικό μήκος της διαδρομής είναι 7.500 μ. ή 7,5 χλμ.

Εναλλακτικό διαδρομή σε μέρες λαϊκής αγοράς

Κατά μήκος της διαδρομής της γραμμής 1, και ειδικότερα στην οδό Ελ. Βενιζέλου, λειτουργεί μια φορά την εβδομάδα για έξι (6) μήνες τον κάθε χρόνο και συγκεκριμένα την Τρίτη λαϊκή αγορά. Συνεπώς, κάθε Τρίτη για την συγκεκριμένη περίοδο του χρόνου, η γραμμή 1 χρειάζεται να αντικαθίσταται από την εναλλακτική γραμμή 1α (λόγω λαϊκής αγοράς), η οποία θα διαφοροποιείται ελάχιστα σε σχέση με τη Γραμμή 1. Ειδικότερα μόνη διαφοροποίηση θα αποτελεί το γεγονός ότι η γραμμή δεν θα διέρχεται από την οδό Ελ. Βενιζέλου δηλ. από την οδό Ολυμπίας θα περνά αριστερά στην Λεωφ. Πρωτοπαπαδάκη στο ρεύμα προς Ψυχικό και από την αφετηρία (πλ. Χατζησπύρου) θα περνά αριστερά στην Λεωφ. Πρωτοπαπαδάκη στο ρεύμα προς Αθήνα και δεξιά στην οδό Ύδρας και θα δημιουργηθούν και αντίστοιχες στάσεις όπως αναφέρονται παρακάτω

Το συνολικό μήκος της διαδρομής είναι 6.000 μ. ή 6,0 χλμ.

Άρα ο συνολικός χρόνος (t )διαδρομής μελέτης είναι 35΄ λεπτά.

Επισημαίνουμε πως η διαδρομή είναι κυκλική και εκτός από την αφετηρία στην Πλατεία Χατζησπύρου δεν υπάρχουν άλλες ενδιάμεσες παραμονές σε στάσεις εκτός από τον χρόνο που απαιτείται για την αποβίβαση και την επιβίβαση των επιβατών.

 

Τα Δρομολόγια

Ο υπολογισμός ο οποίος καθιστά το δρομολόγιο γρήγορο και αξιόπιστο και για αυτό το λόγο ελκυστικό, με ένα (1) λεωφορείο εν κινήσει και τρεις (3) ζώνες ωραρίου λειτουργίας (Δύο οδηγούς συν έναν αναπληρωματικό) από Δευτέρα έως Παρασκευή, έχει ως εξής:

ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΑΦΙΞΗ

• Πρωινή ζώνη (06.30 – 13.00) Κάθε 40 λεπτά 

Σύνολο 10 δρομολόγια

6:30 – 7:05

7:10 – 7:45

7:50 – 8:25

8:30 – 9:05

9:10 – 9:45

9:50 – 10:25

10:30 – 11:05

11:10 – 11:45

11:50 – 12:25

12:30 – 13:05

Μεσημβρινή ζώνη (14.00-16.30)  Κάθε 40 λεπτά 

Σύνολο 4 δρομολόγια

14:00 – 14:35

14:40 – 15:15

15:20 – 15:55

16:00 – 16:35

Βραδινή ζώνη (18.00-21.00) Κάθε 40 λεπτά 

Σύνολο 6 δρομολόγια

18:00 – 18:35

18:40 – 19:15

19:20 – 19:55

19:00 – 19:35

19:40 – 20:15

20:20 – 20:55

Με αυτό τον τρόπο ο συνολικός χρόνος αναμονής στη στάση είναι 40΄ λεπτά. Το λεωφορείο θα παραμένει κάθε φορά στην αφετηρία Πλ. Χατζησπύρου για 5’ λεπτά και θα υπάρχει ένα διάλειμμα 55΄ λεπτών από την πρωινή στην μεσημβρινή ζώνη και από την μεσημβρινή στην βραδινή ζώνη ένα διάλλειμα 85΄ λεπτών.

 

Τον επόμενο μήνα επανέρχεται η Δημοτική Συγκοινωνία στο Γαλάτσι με δυο ιδιόκτητα μικρά λεωφορεία του Δήμου Γαλατσίου, τα οποία οι πολίτες είδαν τις τελευταίες ημέρες να κυκλοφορούν σε δοκιμαστικές διαδρομές στους δρόμους της πόλης.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες ( εφημερίδας ΠΑΛΜΟΣ) η νέα γραμμή ,θα ακολουθεί τη διαδρομή


ΓΡΑΜΜΗ 1 Άνω Γαλάτσι – Λαμπρινή (κυκλική):

Τέρμα 622-Αφετ. 1ης Γραμμής Δημ. Συγκ.,

  • Παραδεισίων,
  • δεξιά Αθηναίων,
  • αριστερά Βυζαντίου,
  • Ανοίξεως, Ζήριας,
  • δεξιά Ελ. Βενιζέλου,
  • αριστερά Απειράνθου,
  • δεξιά Ευριπίδου,
  • αριστερά Σκύρου, Τραλλέων,
  • δεξιά Παπαφλέσσα,
  • αριστερά Αιγοσθενών,
  • αριστερά Ναρκίσσου,
  • αριστερά Ωρωπού,
  • αριστερά Τραλλέων αριστερά Βεΐκου,
  • δεξιά Χαρ. Τρικούπη,
  • δεξιά Φιλοθέης, Πλ. Κύπρου,
  • δεξιά Μιλτιάδου,
  • δεξιά Επιδαύρου,
  • αριστερά Ήρας,
  • δεξιά Ολυμπίας,
  • δεξιά Πρωτοπαπαδάκη,
  • αριστερά Ελ. Βενιζέλου,
  • αριστερά Προφ. Ηλία,
  • αριστερά Φανερωμένης,
  • αριστερά Αθηναίων,
  • δεξιά Βυζαντίου,
  • δεξιά Πρωτοπαπαδάκη,
  • Τέρμα 622-Αφετ. 1ης Γραμμής Δημ. Συγκ.