e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

Ισχυρή θεσμική  πλευρά  της πόλης,  προβάλλει θέσεις και προβαίνει σε ενέργειες  που  πιστεύει ότι είναι σωστές, ίσως όμως  να αισθάνεται ότι δεν είναι σωστές  ,παρά μόνον συμφέρουσες. Συμβαίνει αυτό σε ανθρώπους, ιδιαίτερα όταν ασκούν εξουσία εγωκεντρικά. Θα καταπιαστώ με ορισμένες τέτοιες θέσεις - ενέργειες:

1 <<.Όταν έρθει η πολεοδομία στον Δήμο μας >>                                                                              

Το ερώτημα είναι  γιατί δεν υπάρχει πολεοδομία, ούτε Δημοτική Αστυνομία στον Δήμο ,όταν  ο νόμος έδινε αυτή τη δυνατότητα. .Αν υπήρχε πολεοδομία   η ανομία στην πόλη   θα ήταν περιορισμένη. Οι ενεργοί πολίτες  θα μπορούσαν να προσφεύγουν σε αυτή και να  εξασφάλιζαν την τήρηση της νομιμότητας.  

2.<< κυκλοφοριακή μελέτη. Την έχουμε ζητήσει από την Αττικό μετρό>>. ΄                                       

Δεν είναι σοβαρό, τώρα , λίγες  μέρες πριν εγκατασταθούν τα εργοτάξια, να  ζητάμε  κυκλοφοριακή μελέτη και μάλιστα από ην Αττικό  Μετρό, που το μέλημά της είναι το ξεκίνημα του τεράστιου   έργου και όχι η διαβίωση του Γαλατσιώτη για   απροσδιόριστο αριθμό χρόνων.  Η φροντίδα για την Γαλατσιώτισσα , τον Γαλατσιώτη, είναι  της Δημοτικής αρχής.

3. <<Το εκκλησάκι ήταν αίτημα  πολιτών από το 2006  με τον Ν.Χατζούδη>>.                                          

Ο Ν. Χατζούδης έχει μεγάλη προσφορά στην πόλη ,όμως  δεν υπήρξε Δήμαρχος στο Γαλάτσι. Το 2006  Δήμαρχος  ήταν ο  κ. Θ.Τούντας που ,πράγματι ενδιαφέρθηκε για δημοτικές << ιερές μπίζνες >> στο Άλσος που, όμως, δεν του << βγήκαν >>.                        
Δεν τόλμησε την παρανομία  που δυστυχώς, τόλμησε η σημερινή δημοτική αρχή  που... κάποια συγγένεια  είχε/ έχει με τον τότε Δήμαρχο .

4.<<  Όλα τα άλλα μέσα στο Άλσος ήταν προς κατεδάφιση>>.                                                                            
Δεν είναι σοβαρό να ακούγεται κάτι τέτοιο. Μπορεί να υπήρξαν αποφάσεις κατεδάφισης  και άλλες τόσες ακύρωσης των κατεδαφίσεων. Άλλωστε, σύμφωνα με Ν. 4280/14 :  Κτίρια, εγκαταστάσεις και υποδομές που  πραγματοποιήθηκαν  από το Δημόσιο και την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού  εντός πάρκων και  αλσών  κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας εξαιρούνται της κατεδάφισης..                                                          |
Τα μόνα θέματα που είχαν μπει για το Άλσος, ήταν η καταγγελία  για τον θερινό κινηματογράφο ( μεταγενέστερη εγκατάσταση  ), όπως και για την.... κυριότητα του Άλσους από τον ...Δήμο Αθήνας  .Τούτο βάσει της διαθήκης Βέϊκου  , δεδομένου ότι, τότε, δεν υπήρχε Δήμος Γαλατσίου. Επρόκειτο για αστειότητα που προέκυψε από την επιδίωξη  σωματείου των Πατησίων  να αθλείται στο γήπεδο του Άλσους και    ορισμένα φύλλα  το πρόβαλαν και μάλιστα με πηχαίους  τίτλους  << Ο Δήμος Αθήνας  διεκδικεί το Άλσος Βέϊκου >> 

5.<<  Κολυμβητήριο . Θα λειτουργήσει στις  15/6/21>>.

Αναμένουμε.Άλλωστε  συνηθισμένη από βραδύτητες και παράτασης  των συμβάσεων είναι  η πόλη μας .


6. << Μετρό. Θα φέρουμε το θέμα στο Δ.Σ. Τελευταία ευκαιρία να πάρουμε  κάποια πράγματα. Διεκδικούμε συνέχεια από την Αττικό μετρό>>                                                                                                                                          
Δυστυχώς, τίποτα δεν μπορούμε να πάρουμε από την Αττικό Μετρό.                                                   
Είναι  νωπή η δήλωση που η πόλη εισέπραξε, μέσα στο Καμίνι  το προπέρσινο καλοκαίρι από την προσκαλεσμένη στο Γαλάτσι  Διοίκηση της Αττικό Μετρό,  : << Έπρεπε να είχατε θέσει τα θέματά σας πριν από 10 χρόνια >>!!!.                                                   
Βλέπετε, όλες οι Διοικήσεις του Δήμου ήταν κοντόθωρες .Έβλεπαν μόνο την  τρέχουσα θητεία τους και την  ...επόμενη.

7 . Κλείσαμε το γήπεδο επειδή  πρέπει να τηρήσουμε τους κανόνες για όλους.                      

Περί αυτού πρόκειται. Η απουσία κανόνων, όχι μόνον για το γήπεδο, αλλά για ολόκληρο το Άλσος, όπως και για  το  ανοιχτό θέατρο ,όταν μπορούσαν και έπρεπε να είναι ανοιχτά ,αλλά με κανόνες. Και κανόνες  (όχι Γαλατσιώτικους ) σημαίνουν   και ευθύνη τήρησης των κανόνων .Και αυτή η ευθύνη πρώτιστα ανήκει σε αυτόν που τους θέτει. Χρειάζεται, βέβαια, προς τούτο  μηχανισμός δημοτικός ,επικουρικά   πλαισιωμένος από εθελοντές. Δεν   συγκαλύπτεται η ευθύνη μπροστά στον φόβο απείθαρχων – ανυπάκουων  πολιτών.

8.Η Σύμβαση για το ΠΑλαί.                                                                                                                                  

Δεν γνωρίζουμε τι θα λέει η σύμβαση ,όταν θα υπογραφεί. Η καθυστέρηση λέει πολλά .Ελπίζουμε να μην είναι το ίδιο – αποικιακού τύπου -σχέδιο που είχε εισαχθεί  στο Δημοτικό Συμβούλιο.  

9. Θα συγκαλέσω την <<.Δημοτική παράταξη >> για το Άλσος..                                                                   

Η << Δημοτική παράταξη>>  ή << Δημοτική ομάδα>>  ,είναι θέμα εσωτερικό κάθε Δημοτικής κίνησης. Για την πόλη αποφασίζει  θεσμικά –το Δημοτικό Συμβούλιο , ο Δήμαρχος και τα εξουσιοδοτημένα θεσμικά όργανα. Δεν αποφασίζει ο συνδυασμός της πλειοψηφίας.

 

Του " Ίκαρου Πετρόπουλου"

 

     Γιατί δεν κατέβηκες στις Δημοτικές εκλογές;

     Αντίο....Βασίλη Αποστολίδη

 

 

 

 

 

 Το υγρό πρωινό, με βρήκε στο πάρκο της πόλης. Η καθημερινή βόλτα σε αυτό δίνει ανάσες ζωής, τα πνευμόνια φουσκώνουν με καθαρό αέρα από το φιλτράρισμα του στον ευλογημένο λαχανόκηπο, και οι αντοχές για την καθημερινότητα αυξάνονται.

Τούτη την φορά, κατά την έξοδο μου από το πάρκο, κοντοστάθηκα σε ένα κτίριο που δεν είχα προσέξει άλλες φορές. Είχε σχήμα σφαιρικό και με έναν πρόχειρο υπολογισμό διαπίστωσα ότι είχε τις ίδιες διαστάσεις με την γη αλλά σε μικρότερη αναλογία. Στάθηκα, αμήχανος για μια στιγμή αλλά προχώρησα προς το μέρος του. Φτάνοντας κοντά του, στην μετώπη της εισόδου διάβασα: «Αίθουσα Αναμονής». Τίποτα άλλο. Πλησίασα κι άλλο. Με κέντρισε η δωρική επιγραφή. Ανέβηκα το πλατύσκαλο κι άνοιξα την πόρτα. Προχώρησα λίγο δισταχτικά, μέχρι που άκουσα πίσω μου τον βαρύ γδούπο, η πόρτα έκλεισε και …….. εξαφανίστηκε! Για μια στιγμή τρομοκρατήθηκα. Όμως, διέκρινα στο χαμηλό φώς, να κάθονται πολλοί άνθρωποι κυκλικά. Κάθε ηλικίας και φύλου, και κάθε φυλής, εφόσον διέκρινα, λευκούς και μελαψούς, κίτρινους και κόκκινους. Το βλέμμα μου άρχισε να περιστρέφεται αργά στα πρόσωπα όλων. Ήσαν όμως αμέτρητα και σταμάτησα.

n  Που βρίσκομαι, κι εσείς τι κάνετε εδώ; Ρωτάω τους παρευρισκόμενους.

n  Βρίσκεσαι στην Αίθουσα της Ελπίδας κι εμείς κάνουμε υπομονή. Αν φτάσεις έως εδώ εγκλωβίζεσαι και δεν βγαίνεις ποτέ, ή μάλλον βγαίνεις πολύ δύσκολα. Απάντησε ένας γέροντας.

Τι είναι η Ελπίδα;

Η Ελπίδα είναι η απόσταση μεταξύ της επιθυμίας και της εκπλήρωσής της. Προέρχεται προφανώς από την σκέψη. Η δικαιοδοσία της βρίσκεται πάντα στο παρελθόν, αλλά η απληστία της θέλει να εξουσιάσει και το μέλλον. Όπως είναι γνωστό, η σκέψη είναι μονοδιάστατη. Και κινείται ταυτόχρονα με τον χρόνο. Το κύριο χαρακτηριστικό της είναι ότι ποτέ δεν συμβιβάζεται με αυτό που έχει. Και επειδή δεν μπορεί να το επιτύχει, φαντασιώνεται, προσδοκά, αναμένει, δηλαδή ελπίζει. Και το παρόν φυσικά απουσιάζει πάντα.

Συνεπώς, η Ελπίδα είναι η προβολή του παρελθόντος στο μέλλον.

Ξανοίχτηκαν οι άνθρωποι μέσα στην Αίθουσα της Ελπίδας και άρχισαν να λένε:

n  -- Εγώ είμαι δεύτερος σε πλούτο στο Γαλάτσι αλλά θέλω να γίνω πρώτος» 

n  -- Εγώ θέλω να αποκτήσω εξουσία, να διαφεντεύω τους άλλους και τις τύχες τους. Θέλω να γίνω Δήμαρχος στην πόλη μου.

n -- Εγώ κάθομαι εδώ και ελπίζω να πάω στον παράδεισο όταν πεθάνω. Την φοβάμαι την ζωή εδώ, είναι τρομακτική όπως την δημιουργήσαμε.

n -- Εγώ θέλω να κυβερνά το κόμμα μου για να έχω δουλειά. Φοβάμαι να φύγω από αυτό, θα χαθώ αν ξεκόψω από την αγκαλιά του. Διότι ελπίζω οι πολιτικοί να μου προσφέρουν τον επίγειο παράδεισο.

n -- Εγώ πιστεύω στην θρησκεία μου, και κάνω υπομονή μέχρι να φανερωθούν τα λόγια του Θεού μου, κάνοντας τα αντίθετα απ’ ό,τι μου διδάσκει. Θα περιμένω πολύ;

n -- Εγώ κάνω υπομονή να έλθει κοντά μου η γυναίκα που λαχταρώ. Γέρασα να περιμένω, γέρασε κι αυτή. Έτσι ελπίζω στην επόμενη ζωή που θα είμαστε νέοι, να πάνε καλύτερα τα πράγματα.

n  -- Εγώ είμαι ασήμαντος και θέλω να γίνω σημαντικός για να με θαυμάζουν οι αφελείς.

n -- Εγώ ελπίζω σε ένα κόσμο δικαιοσύνης αρνούμενος να αποχωριστώ την αδικία που έχω μέσα μου.

n -- Εγώ είμαι κακός και ελπίζω να γίνω καλός στο μέλλον, αλλά τι με εμποδίζει να το κάνω τώρα, δεν ξέρω.

 

Συνέχιζαν οι άνθρωποι στην κυκλική αίθουσα να λένε τις επιθυμίες τους, τα θέλω τους. Ζούσαν κι ανέπνεαν γι’ όλα αυτά. Είχαν ξεχάσει εντελώς την πραγματικότητα που ζούσαν, δεν υπήρχε καν γι’ αυτούς, δεν τους ενδιέφερε. Όλη τους η ενέργεια ήταν στραμμένη στο μέλλον. Στον πιο ύπουλο εχθρό που καραδοκεί ανά πάσα στιγμή να σου τα αρπάξει όλα. Και εσύ, φοβισμένος κάθεσαι ανήμπορος μπροστά του.

Η σκέψη είναι ο δυνάστης μας. Μας κρατά φυλακισμένους. Μας εμποδίζει να σηκωθούμε, να σπάσουμε τα ύπουλα δεσμά της. Και τα καταφέρνει καλά. Όταν είσαι άπληστος και θέλεις να εξουσιάσεις το μέλλον, αυτόματα στήνεται η παγίδα της Ελπίδας. Μόλις εκπληρώνεις μία σου επιθυμία, η Ελπίδα σε παγιδεύει στην αναμονή της επόμενης, και της επόμενης, κι έτσι πάντα περιμένεις ………..

Το παρόν είναι δράση. Είναι καθαρή ενέργεια όταν υπάρχει ανιδιοτέλεια. Η σκέψη είναι πανούργα και πάντα μηχανορραφεί για να εκπληρώσει τα συμφέροντά της. Και το προσωπικό συμφέρον είναι συμφορά για τους υπόλοιπους. Ίσως και για μένα, αλλά αυτό δεν ενδιαφέρει.

Τελευταίος μίλησε ο γέροντας: «Πολλά πράγματα που περίμενα να γίνουν δεν έγιναν. Άλλα που δεν περίμενα έγιναν. Ο χρόνος είναι περίεργο πράγμα, άλλοτε περνά αργά και άλλοτε γρήγορα και μέσα σε όλο αυτό υπάρχει διαρκής αναμονή».

n  Εσύ γέροντα σε τι ελπίζεις;

n -- Εγώ ελπίζω σε έναν ανώδυνο θάνατο. Τώρα όμως που το σκέφτομαι, η Ελπίδα είναι αργός θάνατος και γι’ αυτό πεθαίνει πάντα τελευταία.

n  -- Και γιατί να μην πεθάνει πρώτη; Τον ρώτησα με την αφέλεια που με διακρίνει.
Γιατί αν πεθάνει πρώτη, θα σου δώσει την ελευθερία σου άνθρωπε, κι εσύ δεν την αντέχεις.

Στην άκρη της αίθουσας, ένα παιδί έπαιζε ανέμελα με τα παιχνίδια του. Όλη του η ενέργεια βρισκόταν στο παρόν και αγνοούσε τις ελπίδες και τις αγωνίες των υπολοίπων. Η αίθουσα ήταν αόρατη γι’ αυτό;

Εσείς, σύντροφοι έν Γαλατσίω τι λέτε;  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

 

- Σφοδρή σύγκρουση του Δημάρχου με τον υιό του Δαιδάλου
- Αμπέλια και λαχανόκηποι στο Γαλάτσι
  Είναι η κ. Έλενα Ζέρβα η αντανάκλαση της κ. Αυλωνίτου;

- Το Γαλάτσι στην αρχαιότητα

- Η διανόηση του Γαλατσίου στην εξορία

- Τα ιερά της πόλης μας

Ίδιες ειδήσεις - ίδια προπαγάνδα - ίδιες μορφές

- Είδωλα ή άλλως αντανακλάσεις 

- Όλα είναι "Μήδεια"...

- Αφιέρωμα στον Έρωτα

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς - μέρος Β' 

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς  

-Πλατεία Ιάκωβου Καμπανέλη...στο Γαλάτσι

Διανόηση στο καφέ Ιντερνέτ ...

-Προς αφελείς ψηφοφόρους …

-Ο Διανοούμενος ...

 

-Λεωφόρος Βέϊκου

 

 

Προ ημερών, έψαχνα τρόπους να εισέλθω στο απαγορευμένο Άλσος και ψάχνοντας έφτασα μέχρι την τελευταία πύλη – αυτή που οδηγεί στο θερινό σινεμά και στο κολυμβητήριο. Όλες όμως οι πιθανές διελεύσεις ήταν ερμητικά κλειστές. Ο Δήμαρχος, σαν άλλος κέρβερος είχε προβλέψει τα πάντα. Έτσι, μέσα στην αποτυχία μου να εισέλθω εντός του βέβηλου Άλσους, δεν πτοήθηκα ιδιαίτερα, έβγαλα από το σακίδιο το θερμός με τον γαλλικό καφέ μου και κάθισα στο πεζοδρόμιο ν’ απολαύσω τις στιγμές. Ο λιγοστός θόρυβος από τ’ αυτοκίνητα της λεωφόρου δεν στάθηκε ικανός να ταράξει την νιρβάνα μου. Ίσως εκεί, στο φιλόξενο πεζοδρόμιο, να καθόμουν 15-20 λ. ώσπου ξαφνικά τα πάντα άλλαξαν. Σεισμός δεν έγινε, τότε, τι συνέβη;


Άκουγα φωνές αλλ’ ανθρώπους δεν έβλεπα, τόση αντάρα από που ερχόταν; Τακτοποίησα τάχιστα το σακίδιο στην πλάτη μου και πήρα τον δρόμο της επιστροφής με βήμα γοργό. Φτάνοντας στην κεντρική πύλη με τα όμορφα λουλούδια, γινόταν πόλεμος! Αστραπιαία η σκέψη μου έτρεξε στην Γιώργαινα: «Γιώργαινα ρίξε τ’ άρματα/ δεν είναι εδώ το Σούλι/ εδώ ‘σαι σκλάβα του πασά/ σκλάβα των αρβανιτών – Το Σούλι κι αν ετούρκεψε/ κι έπεσεν η Κιάφα/ η Δέσπω αφέντες λιάπηδες/ δεν έκαμε, δεν κάμει…… Όμως όχι, λάθεψα, γινόταν κάτι χειρότερο από πόλεμο, ο δήμαρχος είχε λεκτική σύγκρουση πολλών ντεσιμπέλ με τον υιό του Δαίδαλου.

Επιβραδύνοντας τον ρυθμό μου, έγινα ωτακουστής, μάρτυρας ιερός της αντάρας πού ‘βγαινε από τα χείλη των δύο αντρών. Ο υιός του Δαίδαλου, απαιτούσε σφόδρα ν’ ανοίξει η επτασφράγιστη πύλη του Άλσους στον λαό του Γαλατσίου, ο δήμαρχος, αμυνόμενος υπέρ της υγείας των δημοτών του αρνιόταν με πείσμα. Αρνιόταν ο ένας, ο υιός του Δαίδαλου έκανε συνεχείς επιθέσεις -λεκτικές, μην παρεξηγηθώ-, κάτι αηδόνια που έφτασαν φρέσκα απ’ το μακρύ ταξίδι τους, τρόμαξαν, οι κότσυφες λάκισαν για την Παναγιά να έβρουν ασφάλεια, ένας χαοτικός ήχος έσκιασε την ηρεμία του Άλσους, μέχρι και την Οσία Φιλοθέη πήγε η οργή υιού του Δαίδαλου, τόσο δυνατή, τόσο στεντόρεια, τόσο συναρπαστική ήταν. Όσο βαρυβροντούσε ο ένας, ο άλλος, ο Δήμαρχος, ακροπατούσε μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, τέτοια επίθεση δεν του έκανε ποτέ κανείς, ούτε οι πολιτικοί του αντίπαλοι, και να τώρα, ένας δικός του άνθρωπος, ένα από τα ....δεκανίκια του, ο υιός του Δαιδάλου να σηκώνει φωνή.

Έπρεπε να έλεγες Δήμαρχε του πρόσκαιρου εχθρού σου, ότι στο Άλσος -σε όλο το διάβα των δεκαετιών- ό,τι έγινε, έγινε με τις πόρτες κλειστές. Γιατί; Διότι επί της ουσίας στο Άλσος, όσα έργα άρχιζαν είχανε την στάμπα της παρανομίας, αλλά με μέθοδο, ο κάθε Δήμαρχος στον καιρό του, νομιμοποιούσε κάθε παράνομο κτίσμα ή ό,τι άλλο. Έτσι θα νομιμοποιηθεί  και η νιόφερτη Παναγιά ώστε να μπαίνει στο ταμείο ένα πρόσθετο κέρδος από τα σφάγια υπέρ της, έτσι θα γίνεται πάντα. Το χρήμα να ρέει, τα συναισθήματα να πάλλονται, η θρησκοληψία να ευδοκιμεί σαν τους καρπούς του λαχανόκηπου.  

Όμως, όλη αυτή η σύγκρουση με γέμισε θλίψη και δεν θέλησα να ειδώ το τέλος της, αν και πιστεύω πω στο τέλος θα χώρισαν με αγάπη ο Δήμαρχος και ο υιός του Δαίδαλου. Κάπου αλλού, καινούργιες δράσεις τους πρόσμεναν.   


"ΠΕΖΟΠΟΡΟΣ"

 

 

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

 

- Αμπέλια και λαχαόκηποι στο Γαλάτσι
  Είναι η κ. Έλενα Ζέρβα η αντανάκλαση της κ. Αυλωνίτου;

- Το Γαλάτσι στην αρχαιότητα

- Η διανόηση του Γαλατσίου στην εξορία

- Τα ιερά της πόλης μας

Ίδιες ειδήσεις - ίδια προπαγάνδα - ίδιες μορφές

- Είδωλα ή άλλως αντανακλάσεις 

- Όλα είναι "Μήδεια"...

- Αφιέρωμα στον Έρωτα

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς - μέρος Β' 

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς  

-Πλατεία Ιάκωβου Καμπανέλη...στο Γαλάτσι

Διανόηση στο καφέ Ιντερνέτ ...

-Προς αφελείς ψηφοφόρους …

-Ο Διανοούμενος ...

-Λεωφόρος Βέϊκου

 

 

 

 

 

Εισχωρώντας λάθρα στο Άλσος του Βέϊκου από την νοτιο-ανατολική του πλευρά -ενθυμούμενος την στρατιωτική μου θητεία ώς πεζοναύτης- δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να παρακάμψω όλα τα εμπόδια και να φτάσω στον φυλασσόμενο σαν αστακό λαχανόκηπο του Δήμου Γαλατσίου. Τα υψηλής τάσης ηλεκτροφόρα σύρματα που τον περικλείουν, τ’ απενεργοποίησα, σαν άριστος γνώστης που είμαι επίσης του ηλεκτρονικού-ηλεκτρολογικού πολέμου. Ας είναι καλά η πατρίδα που μας μόρφωσε, μας κόλλησε ένσημα, μας έδινε μισθούς υψηλούς, φαγητό γκουρμέ, και αφήνοντας την, ολοκληρώνοντας  την θητεία μας, είχαμε αποκτήσει όλα τα εφόδια για να πορευτούμε στη βάρβαρη ζωή σχετικά εύκολα, με τέχνη, υπηρετώντας τη ζωή από άλλα μετερίζια.

Ολάκερη η ζωή, ένα μετερίζι, ένα ταμπούρι, μία βίγλα, μία ανηφοριά διαρκής, ατελείωτη, που οδηγεί στην «άλλη πλευρά του λόφου». Στην από ΄δω πλευρά όμως, τα μαρουλάκια, τα κουνουπίδια, οι πιπεριές, τα μπρόκολα, οι λαχανίδες, τα κρεμμυδάκια, οι καυκαλήθρες, οι ζωχιοί – όλα αυτά τα καλούδια, είναι έτοιμα προς βρώση. Η χειμερινή παραγωγή για τον Δήμο πήγε καλά, όπου να’ ναι δε, θα κορφολογήσουν όλον αυτό τον πλούτο οι εντεταλμένοι αγρότες, θα τον ζυγίσουν, θα τον συσκευάσουν και θα τον ετοιμάσουν με λίγα λόγια για το καταναλωτικό κοινό.



Με προφύλαξη, έκοψα δυό μπρόκολα, ένα λάχανο, δυό πιπεριές κι ένα κουνουπίδι, τα έβαλα με προσοχή στην αθλητική τσάντα που είχα μαζί μου, και με προσοχή, βγήκα από τα σύρματα, τα ενεργοποίησα πάλι για να μην φανερωθεί η κλεψιά και πήγα κατά τα «υιοθετημένα», εκεί που ο τόπος είναι γεμάτος βότανα - ρίγανη, δυόσμο, γαϊδουράγκαθο, βαλσαμόχορτο, πλεμονάρα, κ.α.. Πριν από αυτά, θα πήγαινα και στ’ αμπέλια, μα είναι νωρίς ακόμα γι’ αυτά. Σαν όμως βρέθηκα στα υιοθετημένα», ούτε σύρματα, ούτε σκοπιές, παρά μονάχα αρώματα να σπάζουν τη μύτη μου απ’ τη χαρά τους. Αυτά δυστυχώς αργούν να γίνουν, πρέπει να τα ζεστάνει για τα καλά ο ήλιος, έτσι, απογοητευμένος, βγήκα στην Λ. Βέϊκου, αδιάφορος τάχα μου και άρχισα να περπατώ προς την πόλη.  

Στο ύψος της Τράλλεων, ένα λεκτικό επεισόδιο μεταξύ οδηγών, δεν στάθηκε ικανό να κόψω τον ρυθμό μου, έτσι, έφτασα στον «Βραζιλιάνο», παρήγγειλα έναν καπουτσίνο και έχοντας τον ανά χείρας κατευθυνόμουν για το σπίτι. Στάθηκα για λίγο στο περίπτερο δίπλα στο Χαρβάτι (το πάλαι ποτέ), διάβασα λάθρα τους τίτλους των εφημερίδων, συγκινήθηκα με την ειδησεογραφία τους, μα γρήγορα άφησα πίσω μου την οχλαγωγή και σε λίγο μπήκα στο σπίτι.

Οι λαχανοντολμάδες έχουν πολύ δουλειά μέχρι να γίνουν, αλλά δεν βιαζόμουν, πλύθηκα να φεύγει η πανδημία από πάνω μου και έπιασα δουλειά στην κουζίνα…..

Να είσαι καλά Δήμαρχε, που δεν χαλάς χατήρι σε δημότες σου. Στις επόμενες εκλογές, αν βάλεις πάλι για την δημαρχία και δεν πάς για βουλευτής, να ξέρεις, κι εγώ θα σε ψηφίσω. Εδώ θα σε ψηφίσει σύσσωμη η αριστερή διανόηση του Γαλατσίου, μπορώ εγώ να κάνω πίσω;   


"ΠΕΖΟΠΟΡΟΣ"

 

 

 

 ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ


 

- Είναι η κ. Έλενα Ζέρβα η αντανάκλαση της κ. Αυλωνίτου;

- Το Γαλάτσι στην αρχαιότητα

- Η διανόηση του Γαλατσίου στην εξορία

- Τα ιερά της πόλης μας

Ίδιες ειδήσεις - ίδια προπαγάνδα - ίδιες μορφές

- Είδωλα ή άλλως αντανακλάσεις 

- Όλα είναι "Μήδεια"...

- Αφιέρωμα στον Έρωτα

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς - μέρος Β' 

 

 

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς 

 

-Πλατεία Ιάκωβου Καμπανέλη...στο Γαλάτσι

Διανόηση στο καφέ Ιντερνέτ ...

-Προς αφελείς ψηφοφόρους …

-Ο Διανοούμενος ...

 

-Λεωφόρος Βέϊκου


Διαβάζοντας το άρθρο του συμπολίτη μας κ. Γιαννακόπουλου στον Παλμό με τον τίτλο: «”Μεγαλώνει” ο Σύριζα στο δημοτικό συμβούλιο Γαλατσίου», ομολογώ πως ταράχθηκα, για λίγο όμως, μέχρι να τρέξει ο νούς μου στον  ευφυή Οδυσσέα που άλωσε την Τροία με τον Δούρειο Ίππο. Εδώ βέβαια ο καλός αρθρογράφος μιλάει για την κυρία Έλενα Ζέρβα που μετακόμισε στον Σύριζα Γαλατσίου. Ο δικός μου όμως ο συνειρμός έχει να κάνει με το αν η έν λόγω κυρία θα λειτουργήσει σαν άλλος Δούρειος Ίππος και έκ των έσω πλέον, θα διαλύσει ό,τι τέλος πάντων έχει μείνει από τον δυστυχή Σύριζα.

Όμως όχι, δεν διαθέτει την ευφυία ενός Οδυσσέα αφενός και αφετέρου ο Σύριζα διαλύεται μόνος του, δίχως δούρειες βοήθειες. Τότε, γιατί μετακόμισε σε άλλη πολιτική και παρακμιακή ταυτόχρονα στέγη η συμπαθής εννοείται κυρία Ζέρβα; Μήπως ως άλλη Ελένη Αυλωνίτου θελήσει να τεθεί επικεφαλής του ψηφοδελτίου Σύριζα στο Γαλάτσι και από εκεί ν’ ανοίξει ο δρόμος για τα πολυπόθητα έδρανα της ελληνικής βουλής; Μάλλον όχι, διότι δεν διαθέτει το πολιτικό εκτόπισμα της πάλαι ποτέ συμπολίτισσας μας και βουλευτού κυρίας Αυλωνίτου – που γνωστό στους πάντες είναι πόσο μόχθησε κι αυτή -σαν τον αρχηγό της κύριο Τσίπρα- και έν μία νυκτί έσκισαν με έναν Νόμο όλα τα Μνημόνια οι απανταχού συριζαίοι.

Με το φτωχό μυαλό μου, ψάχνω να βρω κάποια λογική σε όλο αυτό το μικρό-πολιτικό συνοικιακό αλισβερίσι, μα δεν καταλήγω κάπου. Μήπως να ζήλεψε τις τρείς (3) έδρες του ΚΚΕ ο Σύριζα στο Γαλάτσι και είπε να κάνει ντού να ισοσκελίσει την πληγείσα αριστεροσύνη του στη μικρή μας πόλη;

Μη γνωρίζοντας τα πραγματικά αίτια της μετακόμισης αυτής που τάραξε συθέμελα την βραχώδη πόλη μας, μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω. Οι υποθέσεις όμως δεν οδηγούν πουθενά, οπότε ας φύγω από αυτές και ας μιλήσω για πιο στέρεα πράγματα. Όπως για παράδειγμα για το γεγονός, που στήριξε η μετακομίζουσα το παράνομο κτίσμα της προκάτ εκκλησίας στο Άλσος. Δεκανίκι κι αυτή του δημάρχου μας; Γιατί, μήπως είναι το πρώτο δεκανίκι η το τελευταίο; Εδώ, ας κάνω μία μικρή παρένθεση και ας βγάλω το καπέλο μου στον κύριο Δήμαρχο, που, με μοναδικό τρόπο, δίχως κραυγές και φανφάρες, περνά από το δημοτικό συμβούλιο ό,τι θέλει, ανεμπόδιστα, είτε αυτό είναι νόμιμο είτε παράνομο. Κύριε Δήμαρχε, τα σέβη μου. Εδώ κλείνει η παρένθεση.

Δεν θέλω να συνεχίσω άλλο τις σκέψεις μου για την μετακόμιση αυτή, ταράζομαι, οπότε, ας ευχηθώ κι εγώ στην κυρία Έλενα Ζέρβα, να φανεί αντάξια των ψηφοφόρων της (που δεν τους ρώτησε) και από τα καινούργια ταμπούρια, σαν άλλη Μπουμπουλίνα, να δώσει αγώνες για το καλό του λαού της.

 

 "ΠΕΖΟΠΟΡΟΣ"

 

 

  

 ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

 



- Το Γαλάτσι στην αρχαιότητα

- Η διανόηση του Γαλατσίου στην εξορία

- Τα ιερά της πόλης μας

Ίδιες ειδήσεις - ίδια προπαγάνδα - ίδιες μορφές

- Είδωλα ή άλλως αντανακλάσεις 

- Όλα είναι "Μήδεια"...

- Αφιέρωμα στον Έρωτα

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς - μέρος Β' 

 

 

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς 

 

-Πλατεία Ιάκωβου Καμπανέλη...στο Γαλάτσι

Διανόηση στο καφέ Ιντερνέτ ...

-Προς αφελείς ψηφοφόρους …

-Ο Διανοούμενος ...

-Λεωφόρος Βέϊκου

-Λεωφόρος Βέϊκου...συνέχεια

 

 

 

 

Συνέχεια Παναγιάς ξανθής, κόκκινης, ροζέ, πλε, περτικαλί και ό,τι τραβά η ψυχή του καθένα μας. Αρκεί να υπάρχει συγκίνηση, να πάλλονται τα συναισθήματα μας προς φύλαξη των ιερών και οσίων της φυλής μας. Αν απωλέσουμε το ιερό και όσιο, τι μας απομένει; Μήπως ένα Κενό;

Αφού λοιπόν δεν μας αρέσουν τα κενά, ας πάμε λίγο πίσω, όταν ο Δίας ο Βαρυβρόντης απαίτησε -θεός γάρ- να κτίσουν ένα ναό στον Αγχεσμό, να τον βλέπει η κόρη του από τον Παρθενώνα και να συγκινείται. Ο ναός όμως δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, γιατί ο εργολάβος έκλεβε στα υλικά με αποτέλεσμα να στερέψει το δημόσιο ταμείο από τάλαρα και να σταματήσει το έργο. Πρόλαβαν όμως κάποιοι πιστοί κι έστησαν ένα ξύλινο είδωλο ελλείψει μαρμάρου. Τα θεμέλια του ναού όμως, σώζονται και στις μέρες μας τις ταραγμένες στα σύνορα Γαλατσίου και Φιλοθέης για να θυμίζουν αφενός την παλιά δόξα και αφετέρου την αιώνια λαμογιά.

 

Και να ‘ταν μόνο αυτό; Πιο χαμηλά, στον ιστό της πόλης, ταφικά αγγεία του 450 π.Χ. πιστοποιούσαν ότι το Γαλάτσι την κλασική εποχή δήλωνε την παρουσία του. Πιο συγκεκριμένα, επί των οδών Δρυονίδος & Φερών 9, όπως μας πληροφορεί το αρχαιολογικό δελτίο[[1] : «εκσκαφή θεμελίων οικίας απεκάλυψε καλυβίτην τάφον έκ κεράμων, περιέχοντα τρείς ληκύθους φερούσας λευκόν επίχρισμα και άλλην αρυβαλλοειδή με ερυθρόμορφον παράστασιν γυναικός, κρατούσης κάτοπρον, και Έρωτος…»

Ο δήμαρχος λοιπόν, ερμηνεύοντας το χωρίο του αρχαιολογικού δελτίου: «με ερυθρόμορφον παράστασιν γυναικός, κρατούσης κάτοπρον», το εξέλαβε ως κόκκινη Παναγιά και θέλοντας να επαναφέρει την αρχαία τάξη των πραγμάτων, λάθρα, έστησε ένα κακέκτυπο ναό μέσα στο Άλσος. Τα λάθη που εμπεριέχουν οι λανθασμένες ερμηνείες, οφειλόμενες στην ιστορική άγνοια ή στην ανάγκη για την συνέχιση των ιερών και οσίων της φυλής, είναι προφανές ότι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην απόφαση της εγκατάστασης ναού κάτω από τα πόδια του Βαρυβρόντη Δία

Ο Δίας, απαθής σαν θεός, απλώς παρατηρούσε την εξέλιξη της βέβηλης πράξης. Καρτερούσε δε, να πάρουν θέση όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι καταθέτοντας την δική τους γνώμη και όχι υιοθετώντας την γνώμη του δημάρχου. Από αφέλεια μάλλον, ο θεός, θέλει να πιστεύει ότι στην πόλη του υπάρχουν άνθρωποι ελεύθεροι, με δική τους άποψη και θέση και όχι για να δρουν ως δεκανίκια άλογων αποφάσεων της δημαρχίας. Τόσοι σύμβουλοι -αναρωτήθηκε ο Αγχέσμιος, ο Αλιτήριος, ο Αίθριος Δίας-, είναι όλοι τους τόσο υποκριτές;

Όχι, Αρχικέραυνε Δία, δεν είναι υποκριτές, αδύναμοι άνθρωποι είναι, φοβισμένοι που κρύβονται πίσω από μία ομάδα -ό,τι χρώμα και αν φέρει αυτή- κατ’ επέκταση δούλοι. Και σαν δούλοι, άπληστοι κι αυτοί όπως και οι μη δούλοι, δεν θέλουν ελευθερία, δεν γνωρίζουν κάν την Ιδέα αυτή, το μόνο ίσως που θέλουν λόγω της περιορισμένης σκέψης τους, είναι να συνεχίσουν να παραμένουν δούλοι έχοντας την ψευδαίσθηση ότι κάτι σοβαρό πράττουν στη ζωή τους. Συμπόνα τους Αστρηνέ Δία, έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους για να φύγουν από το πλαστό: «δούλοι εστέ» και να πάνε στο πραγματικό: «θεοί εστέ».

Συγχώρα με Αρχιγένεθλε Δία, αλλά πάλι συγκινήθηκα και θέλω ν’ ακούσω το άσμα …  

 [1] Αρχαιολογικόν Δελτίον, 1964, Τόμος 19, Χρονικά/Μέρος Β’ 1, σελ. 65-79.

 

 

 

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ



- Το Γαλάτσι στην αρχαιότητα

- Η διανόηση του Γαλατσίου στην εξορία

- Τα ιερά της πόλης μας

Ίδιες ειδήσεις - ίδια προπαγάνδα - ίδιες μορφές

- Είδωλα ή άλλως αντανακλάσεις 

- Όλα είναι "Μήδεια"...

- Αφιέρωμα στον Έρωτα

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς - μέρος Β' 

 

 

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς 

 

-Πλατεία Ιάκωβου Καμπανέλη...στο Γαλάτσι

Διανόηση στο καφέ Ιντερνέτ ...

-Προς αφελείς ψηφοφόρους …

-Ο Διανοούμενος ...

-Λεωφόρος Βέϊκου

-Λεωφόρος Βέϊκου...συνέχεια

Τις προηγούμενες ημέρες  της καλοκαιρίας σημειώθηκε κοσμοσυρροή  στο δάσος Γαλατσίου, ιδιαίτερα  στα υιοθετημένα  της ΔΡΑΣΗΣ, όπου  οι άνθρωποι του φορέα έχουν αναμορφώσει την περιοχή με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον, δημιουργώντας  υποδομές για ξεκούραση .

Δεν έλειψαν, βέβαια , και δημότες – επισκέπτες , που  παρουσία των οικογένειών τους, ,των παιδιών τους(!) ,παραβίασαν  τους στοιχειώδεις κανόνες καθαριότητας του χώρου, και αυθαιρετώντας σε συστάσεις,  επικαλέστηκαν υψηλές γνωριμίες . Ήταν μεμονωμένες περιπτώσεις που όμως έκαναν την ζημιά τους .

Αλήθεια είναι, ότι το τεράστιο έργο που  έχει παραχθεί στο χώρο, μεταξύ άλλων και Πάρκο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης , από  εθελοντές – ζηλωτές  του  περιβάλλοντος ( Μπακάλης-Μπουλούτης και από κοντά  Γιαννικοπούλου- Ανδριόπουλος - Παπασταματίου κ.α.) δεν έχει τύχει της προσοχής και ενδιαφέροντος από την τοπική  αρχή. 

Δεν ζήτησαν κάτι οι περήφανοι αυτοί πολίτες, όμως,, τόσα χρόνια προσφοράς, δεν ακούστηκε   κάτι που να έδειχνε, όχι την αναγνώριση ( δεν την χρειάζονται ),αλλά ανάδειξη του έργου για κοινωνικό παραδειγματισμό και  καλλιέργεια της αγάπης – σεβασμού στην φύση ,στο περιβάλλον, στο πράσινο.

Η κοσμοσυρροή που σημειώθηκε ήταν και αποτέλεσμα του ακατανόητου κλεισίματος του Άλσους. Στο δελτίο τύπου του Δήμου ( αλλά και σε δηλώσεις ) διακρίναμε ότι το κλείσιμο έγινε για την ...προστασία των δημοτών !!.  

Αν ήταν  η φροντίδα για τους δημότες να εκδηλώνονταν με το κλείσιμο των υποδομών ,το έργο  θα ήταν τόσο εύκολο ....

Πράγματι,  τις προηγηθείσες του κλεισίματος, ημέρες, είχε σημειωθεί  συνωστισμός  στο Άλσος. Σημειώθηκε, όμως, και πλήρης απουσία του Δήμου στο χώρο. 

Η διαχείριση του ανοιχτού Άλσους σε ημέρες πανδημίας επέβαλε  την  έντονη παρουσία του Δήμου (  υπάλληλοι με κίτρινο γιλέκο  να κατευθύνουν τον κόσμο στις διάφορες περιοχές του Άλσους , να παρακολουθούν  και να εμποδίζουν  την υπερπλήρωση ....).  Μήπως ο Δήμος δεν έχει πληθώρα υπαλλήλων ,τις ώρες και ημέρες των οποίων  θα μπορούσε, θεσμικά αλλά  και με διάλογο να ορίζει; Κι αν τούτο ήταν δύσκολο, υπάρχουν εθελοντές που θα  μπορούσαν να υποκαταστήσουν απρόθυμους εργαζόμενους. Τούτο γράφεται με επίγνωση ότι η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού είναι έργο δύσκολο.  

Δεν ξέρω αν, η διοίκηση του Δήμου, διαπίστωσε τις  αντιδράσεις των περιφερόμενων γύρω από το Άλσος περιπατητών, που  απορούσαν για την απαγόρευση εισόδου σε αυτό. 

Πρέπει, όμως, να αναγνωριστεί  ότι ο Δήμος  δεν.... ολιγώρησε για την προστασία  του κλειστού Άλσους. Ενώ  για ατέλειωτα χρόνια  η περιμετρική περίφραξη << έμπαζε >> από πολλές πλευρές,  τις ημέρες του κλεισίματος ,όλες οι << μπασιές  >> εισόδου   έκλεισαν .

Δεν ξέρω αν  αυτή η ενέργεια του Δήμου αποσκοπούσε να αποτρέψει τον είσοδο των περιπατητών στο Άλσος, ή ήταν  μέριμνα του Δήμαρχου να προστατεύσει το παράνομο ναϊδριο  ( ακόμη δεν εδέησε να το απομακρύνει) από ανεπιθύμητες επισκέψεις  φορέων, θεσμικά αρμόδιων να ελέγξουν την παρανομία.    
Ας θέσω ,ως επίλογο ότι νομιμοποίηση  της παρανομίας  διά του προστίμου ,δεν αρμόζει στον Δήμο, δεν γίνεται ανεκτό.                                                                 
Ο Δήμος, ανώτερη τοπική αρχή ,οφείλει να  είναι πρότυπο κοινωνικό και θεματοφύλακας της συνταγματικά κατοχυρωμένης προστασίας του  περιβάλλοντος .

21/3/21

Του Ίκαρου Πετρόπουλου

     Γιατί δεν κατέβηκες στις Δημοτικές εκλογές;

     Αντίο....Βασίλη Αποστολίδη

 

 

 ....στην Διαδικτυακή  συνάντηση με τον Δήμαρχο24/3/21 )

Η ανάγκη του διάλογου στην πόλη μας είναι προφανής.  Πρέπει, συνεπώς, να σε συγχαρώ, Δήμαρχε, για αυτή την πρωτοβουλία που ,βέβαια, δεν αρκεί, από μόνη της , να θεραπεύσει την απουσία ουσιαστικού  διαλόγου στην πόλη μας  όπου, κυριαρχεί ο μονόλογος, είτε στο Δημοτικό Συμβούλιο, είτε στον τοπικό τύπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Γνωρίζοντας από πρώτο χέρι, ότι όποιος ελέγχει το μικρόφωνο, δίνει τον τόνο και  σε ένα βαθμό  και  τις εντυπώσεις ( αυτός, αυτή τη στιγμή  είσαι εσύ ), αποφάσισα να πάρω  μέρος στην σημερινή  πρωτοβουλία σου  και, συνοπτικά  να αναφερθώ σε  τρία μόνον θέματα   ( μεταξύ πολλών άλλων ):

Α. Καθαριότητα πόλης,                                                                                                   
Τοποθετούμαι μόνον  στην πηγή  του θέματος ,γιατί  το θέμα είναι πολύ μεγάλο,  θα έτρωγα χρόνο πολύ που δεν μπορώ να έχω.
Δεν στέκομαι στον Σ.Μ.Α.(Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων)  Στέκομαι στο γεγονός ότι γύρω από την καθαριότητα και την διαχείριση των σκουπιδιών ,τα τελευταία δέκα χρόνια, έχουν γραφτεί πολλά, έχουν γίνει πολλά,  έχει νομοθετηθεί πληθώρα  νόμων και αποφάσεων ( μεταξύ αυτών και της Περιφέρειας Αττικής ) και
 έχουν σημειωθεί παλινωδίες και συγκρούσεις .  
Ίσως αξίζει τον κόπο να μπει κανένας στον ΕΣΔΝΑ και θα καταλάβει..                                                
Θα αναφερθώ μόνον σε μία πλευρά του επίκαιρου αυτού θέματος. Στον  Βασικό παράγοντα  της ενημέρωσης και  της καθοδήγησης  του δημότη, της Γαλατσιώτισας νοικοκυράς, σχετικά με την διαλογή στην πηγή.  Γνωστό είναι  ότι,σε άλλες περιοχές (να μην πω Δήμους )  έχουν γίνει προσπάθειες  για την διαλογή στην πηγή ( σακκούλες διαφορετικών χρωμάτων  κ.λ.π. ). Μία ματιά  στην σελίδα του ΕΣΔΝΑ αρκεί.
Εσύ ,Δήμαρχε, παλιός πλέον στην Τ.Α. ( Στο Δήμο Γαλατσίου αλλά και της Αθήνας)  πως ανέχεσαι, στον Δήμο σου, να μην έχει γίνει το ελάχιστο, τουλάχιστον προς την πλευρά της  ενημέρωσης του Δημότη ,αλλά  και την επιβάρυνση  που υφίσταται ο Δήμος;


Β.ΝΑΊΔΡΙΟ.

Ο Δήμος και ο Δήμαρχος είναι η υπέρτατη τοπική αρχή. Αποτελεί πρότυπο. Παράγει ήθος . Παρά ταύτα , έχεις παραδεχθεί ότι προέβης σε παράνομη ενέργεια, τοποθετώντας ένα ακαλαίσθητο ( δεν ενδιαφέρει η καλαισθησία του) στην προστατευόμενη περιοχή του Άλσους,  ένα Ναϊδριο απειλώντας – διακηρύσσοντας ότι θα το νομιμοποιήσεις. . Προφανώς με τον γνωστό τρόπο των παραγόντων στην δημόσια διοίκηση και της εκκλησίας. Δηλαδή νομιμοποίηση διά του προστίμου(!).. Τι μήνυμα εκπέμπεις με αυτή την προσωπική σου  ενέργεια;                                           
Το σκέφθηκες καθόλου; 
Άρα, σωστά πράττει ο απλός πολίτης που ενεργεί με τον  ίδιο τρόπο, δηλαδή τοποθετώντας  σιδερένιους  δοκούς και περιφράξεις  στους κοινόχρηστους χώρους  στην Λ.Βέϊκου  και αλλού).Εκτός και δεχθούμε ,ως κανόνα, την ανομία στο Γαλάτσι !!

Γ. Κλειστο το Άλσος(!)
Είναι ακατανόητο το κλείσιμο του Άλσους, όταν  ήταν αυτονόητο, ότι τις ηλιόλουστες ημέρες   οι δημότες του πυκνοκατοικημένου   Δήμου μας  θα κατακλύσουν, τους  υπόλοιπους διαθέσιμους χώρους  ( Αγ. Γεώργιος, υιοθετημένα, λεωφόρος Βέικου. Κ.λ.π.             
Τ
ι είδους πρόνοια  είναι αυτή για την προστασία των πολιτών ;                                          
Μας αφήνει αδιάφορους αυτό που,  έτσι και αλλιώς ,θα συνέβαινε  στους, περιορισμένους, εκτός Άλσους  χώρους;
Σαν αποποίηση ευθυνών  μοιάζει η απόφασή σας.                                                                                   

Δεν θέλω να μακρηγορήσω. Γνωρίζω, το δηλώνεις άλλωστε, ότι διαβάζεις ότι γράφεται στα σάιτ της πόλης. Γνωρίζεις, συνεπώς  και τις προτάσεις μας  για μία, όσο γίνεται, υπεύθυνη  διαχείριση του ανοιχτού Άλσους.  Προϋποθέτει, όμως, μία <<άλλη>>  πολιτική  κάτι που δεν θα αναπτύξω, γιατί θα εκληφθεί ως αντιπολίτευση,  και κάτι τέτοιο τουλάχιστον  εμένα  δεν  με αγγίζει, δεν μου ταιριάζει . Δεν κάνω αντιπολίτευση σε κανένα. Απλά τις θέσεις μου υποστηρίζω.  
Άλλωστε, γνωριζόμαστε χρόνια και τα αισθήματά μου είναι φιλικά.                                               
|Εδώ, όμως,  πρόκειται για θέσεις, για αξίες, για νόημα  ζωής ,όπου τα προσωπικά αισθήματα παραμένουν,  δεν  επιτρέπεται, όμως, να επηρεάζουν τις θέσεις που οφείλει ο πολίτης να υπηρετεί και να προβάλλει.

 

26/3/21

Του Ίκαρου Πετρόπουλου

     Γιατί δεν κατέβηκες στις Δημοτικές εκλογές;

     Αντίο....Βασίλη Αποστολίδη

 

 

 


...Γιατί η σιωπή, η υπακοή, τους κάνει  πιo αδίστακτους, πιο ψεύτες!

Πόσο δικαιολογημένο είναι να αποδεχθούμε την επικοινωνιακή χρυσόσκονη του κ. Μητσοτάκη  και εθισμένοι πλέον να   αφεθούμε στην τύχη μας;  
Και βεβαίως θα προφυλάσσουμε τον εαυτό μας και τους συνανθρώπους μας  τηρώντας τους κανόνες προστασίας.  
Όμως, στην εξόφθαλμη προσπάθεια κυβέρνησης και ΜΜΕ να μας επιβάλλουν καθεστώς σιωπής, οφείλουμε να αντιδρούμε. Τουλάχιστον να δηλώνουμε ότι δεν είμαστε δοσμένοι -υπάκουοι στα κελεύματά τους.
Δεν είναι αποδεκτό το κυβερνητικό αφήγημα ότι εφαρμόζουν το προεκλογικό πρόγραμμά τους. Εν τέλει,  το πρόγραμμά τους αφορούσε σε μία κανονικότητα,  δηλαδή λειτουργία της Δημοκρατίας, κάτι που η πανδημία έχει ακυρώσει και η κυβέρνηση αξιοποιεί..            
Ταυτόχρονα, πρέπει  να ετοιμαζόμαστε για την νέα περίοδο που θα είναι  δύσκολη, ίσως οδυνηρή για πολλούς,  μπορεί , όμως, να  είναι  και ενδιαφέρουσα.                       
Η νέα περίοδος πρέπει να βρει την κοινωνία έτοιμη να αντισταθεί, να αποτρέψει, να διεκδικήσει, να αγωνιστεί για τα δίκια της και τις αξίες της. Ιδιαίτερα τις τελευταίες ( αξίες ) που τόσο τις έχει υπονομεύσει η κρατούσα τάξη των πραγμάτων, όχι μόνον στην Ελλάδα. 
 Γιατί η σιωπή, η υπακοή, τους κάνει  πιό αδίστακτους, πιο ψεύτες.                                                         
Οι σύγχρονοι εγωκεντρικοί ηγήτορες      δεν μπορούν να κρύψουν, ότι  κάτω από κουβέντες στο όνομα της κοινωνίας , σε πρώτη θέση βάζουν τον     εαυτό τους ,  τις φιλοδοξίες τους, την περιουσία τους  .                                                                                                                                                           
Να λειτουργήσουμε ως πολίτες με την δική μας σκέψη κι όχι με την κατευθυνόμενη πληροφόρηση που τείνει στην χειραγώγησή μας.

18/3/21   

Του Ίκαρου Πετρόπουλου 

 

 

     Γιατί δεν κατέβηκες στις Δημοτικές εκλογές;

     Αντίο....Βασίλη Αποστολίδη

 

    

Τις τελευταίες ημέρες  τρελαίνομαι,  βλέποντας  πάρα πολλούς να την έχουν πέσει στον Δήμαρχο για την απόφασή του να κρατά ακόμα κλειστό το Άλσος, επικαλούμενοι μάλιστα  τις αντίθετες απόψεις της κυβέρνησης και των λοιμωξιολόγων.

Ναι,τις απόψεις αυτών των τηλεαστέρων γιατρών, που μπήκαν ξαφνικά στην καθημερινότητά μας,παίρνοντας μέρος στο COVID 19, το τελευταίο  τηλεσκουπίδι  - reality show. Αυτών, που μαζί με τον κυβερνητικό θίασο επέβαλαν lockdown με 700 κρούσματα ημερησίως και μιλούν για αποσυμπίεση και εκτόνωση με 3000/ημέρα.

Προσωπικά δεν έχω άποψη αν το Άλσος θα πρέπει να είναι ανοιχτό ή κλειστό....ίσως και να μην με ενδιαφέρει,γιατί ψιλοβαριέμαι να κάνω βόλτα  το  cappuccino ή το espresso freddo έως το Άλσος, για  ν' αράξω να το πιω πάνω στο περιποιημένο γρασίδι.Ούτε βέβαια τένις παίζω,ούτε προπονούμαι στο τρέξιμο για να συμμετάσχω στους Ολυμπιακούς του Τόκιο..Δεν μιλάμε βέβαια για τα όργανα γυμναστικής ..που μόνο η θέα τους με κουράζει.

Τότε θα μου πείτε...και με το δίκιο σας,γιατί βάλθηκα να σας   ζαλίσω, με τις μαλακίες που κάθομαι και γράφω..

 

Πρώτον, γιατί δεν είδα κανέναν άλλον να επιχειρηματολογεί και να υπερασπίζει την θέση του Δημάρχου και δεν αναφέρομαι βέβαια  στους πολίτες, που δεν έχουν κανένα λόγο να το κάνουν.Υπάρχουν όμως ρε γαμώτο, καμιά 30αριά  σύμβουλοί του , δημοτικοί και συνεργάτες, έμμισθοι και άμισθοι ...παρόντες στα events των social media με likes  και χρόνια πολλά σε γιορτές,βαφτίσια και γάμους ...συλλυπητήρια σε  κηδείες. Στο θέμα μας όμως...Και ουκ ην φωνή και ουκ ην ακρόασις (ούτε φωνή ούτε ακρόαση)....
Τον δίνουν βορά στα "θηρία" του Άλσους...

Δεύτερον, γιατί το κλείσιμο είναι μια αντιδημοφιλής  κίνηση και με πολιτικό κόστος (κράξιμο) για τον Δήμαρχο

Τρίτον, γιατί ο κόσμος συνήθως γράφει στα παλιά του τα παπούτσια ...τους κανόνες εύρυθμης λειτουργίας του Άλσους εν μέσω πανδημίας

 

ΥΓ.....Ξέρω ότι κινδυνεύω και εγώ με κράξιμο....από τ' αφεντικά, αλλά ως γνωστόν είμαι ο 

 

Χ.Γ.(Χαμαιλέων ο Γαλατσεώτης)

 

 


Με τα τελευταία μέτρα της κυβέρνησης για την αύξηση του κορωνoϊού, την κατακόρυφη κατά πως δείχνουν τα νούμερα (δεν εννοώ τους πολιτικούς αλλά τα πραγματικά νούμερα), όλοι οι Έλληνες γίναμε παράνομοι. Ναι, εμείς, που τον Νόμο τον είχαμε στο αίμα μας, αλλά βλέπεις, έρχεται ο κάθε τυχάρπαστος γραμματέας με υφάκι εξουσιαστή και μας νουθετεί, μας απειλεί, μας συμβουλεύει, μας αγαπά. Πράγματι, ό,τι γίνεται στον ανυπότακτο τόπο, για το καλό μας γίνεται, για την ευημερία μας, την χαρά μας.

Απόρροια όλων αυτών των παράλογων μέτρων που οδηγούν μαθηματικά σε αδιέξοδα, σε αντίθετα αποτελέσματα από τα προσδοκώμενα, είναι και η κούραση. Πέρασε ένας χρόνος με καραντίνες, με μέτρα, με εγκυκλίους, με κάθε λογής παράβαση του Συντάγματος από αυτούς που έχουν ορκιστεί να το φυλάνε, γενικώς και ειδικώς, ένα μαύρο χάλι χαρακτηρίζει την κορωναϊκή εποχή μας, χάλι που προέρχεται κατά κύριο λόγο από την εξουσία. Εμείς φυσικά είμαστε οι αποδέκτες όλης αυτής της έλλειψης σοβαρότητας που προέρχεται από την εξουσία – και λέγοντας εξουσία αναφέρομαι σε ολόκληρο το φάσμα της έν Ελλάδι πολιτικής σκηνής, κοινοβουλευτικής και έξω-κοινοβουλευτικής.

Όλα αυτά τα ζητήματα, ειδικότερα του τελευταίου χρόνου, έχουν προβληματίσει πάρα πολύ τους διανοούμενους της πόλης μας, πέρα δε από τις εύλογες απορίες τους φούντωσε και η οργή τους. Η διαρκής ανάλυση στην οποία εμπλέκονται -αριστερή ως επί το πλείστον-, οδηγεί και αυτή σε αδιέξοδα, δεν το αντιλαμβάνονται όμως, δεν διακρίνουν τα αδιέξοδα στα οποία διαρκώς περιφέρονται, δεν έχουν την νοητική επάρκεια να προχωρήσουν βάζοντας στην άκρη τις συγκρούσεις που φέρουν οι αναλύσεις τους. Συγκρουσιακοί από τη φύση τους μάλλον, θέλουν να σιάξουν την κοινωνία, ναι, να την σιάξουν, αλλά μέσα από την περιορισμένη σκέψη τους. Και φυσικά αποτυγχάνουν.

Προ κορωνoϊού, οι διανοούμενοι της πόλης μας είχαν ένα ωραίο στέκι, το πάλαι ποτέ «καφέ ιντερνέτ», όπου συναθροίζονταν και οχλαγωγούσαν ανεμπόδιστα. Από εκεί και ύστερα οι συναθροίσεις τους είχαν προβλήματα, που αλήθεια θα ξεδίπλωναν τις απόψεις τους, σε ποιο στέκι; Άρχισαν λοιπόν τις γυροβολιές, πότε στο Άλσος δίπλα στο κολυμβητήριο, πότε στην πλατεία Μανδηλαρά, σαν τον Διογένη τον κυνικό βίωναν ταλαιπωρίες. Αλλά σαν άλλοι σκυλοφιλόσοφοι κι αυτοί, είχαν αντοχές, σθένος, όπως καλή ώρα ο θεμελιωτής των Κυνικών, ο Αντισθένης. Έτσι, κυνηγημένοι από τους εσωτερικούς τους δαίμονες, δεν στέριωναν πουθενά, η ήσυχη πόλη μας τους έδιωχνε μακριά.

 

Πάνω στην απελπισιά τους, για το που ελεύθερα θα συναθροίζονται, έσπασαν τα τείχη της πόλης και βγήκαν έξω από αυτήν. Τούτη η βέβηλη πράξη τους, να εγκαταλείψουν την πόλη τους -για την οποία μεταξύ των άλλων υποτίθεται ότι αγωνίζονται-, δεν πέρασε απαρατήρητη. Τόσο βέβηλη μάλιστα η ενέργειά τους που δεν δίστασαν να συναθροίζονται πλέον κάτω από την σκιά ενός ναού! Πως να χαρακτηρίσει κανείς την επαίσχυντη πράξη τους; Βέβαια, ο Άγιος Ανδρέας της Λαμπρινής που φιλοξενεί τις φλυαρίες τους, δεν κόβεται για τ’ ανθρώπινα, έχει άλλες έννοιες. Μα κι αυτοί οι θεομπαίχτες, αφού έκαναν την παρανομία τους να μετακινηθούν σε άλλο δήμο, χάθηκε να βρούν ένα ήσυχο τόπο για να εκδηλώνουν τις συγκρούσεις τους; Ευάερο κι ευήλιο; Δεν λέω, το πάρκο του Αγίου Ανδρέα καλό είναι, αλλά να βγάζεις λόγο και να βαρούν οι καμπάνες να τον εξαφανίζουν, δεν είναι και η καλύτερη επιλογή,

Για να διορθώσουν το μέγα σφάλμα στο οποίο υπέπεσαν, τους καλώ να επανέλθουν εντός των ορίων της πόλης. Και αν δεν μπορούν οι ίδιοι να βρούν ένα στέκι ν’ αλληλοσπαράσσονται ελεύθερα, τότε, ας αναλάβει ο δήμος Γαλατσίου δράση, ας παραχωρήσει έναν χώρο στην διανόηση της πόλης μας. Κύριε Δήμαρχε, δώστε επιτέλους λύση σε ένα ακόμα πρόβλημα του διογκώνεται μάλιστα, δώστε χώρο στους πάσης φύσεως ιδεαλισμούς που αναπτύσσονται από συμπολίτες μας. Αυτοί από μόνοι τους δεν μπορούν, εσείς όμως μπορείτε.

=============

Σημείωση: στην φωτό διακρίνεται ο μασκοφόρος-πεζοπόρος να ξαποσταίνει και να ...παρατηρεί;   

 

"ΠΕΖΟΠΟΡΟΣ"

 

 

 

 

- Το Γαλάτσι στην αρχαιότητα

- Τα ιερά της πόλης μας

Ίδιες ειδήσεις - ίδια προπαγάνδα - ίδιες μορφές

- Είδωλα ή άλλως αντανακλάσεις 

- Όλα είναι "Μήδεια"...

- Αφιέρωμα στον Έρωτα

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς - μέρος Β' 

 

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς